فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: ۸۸۸ عنوان  برنامه و ۴ هزار فعالیت همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۹۱۵۳۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حمید دامغانی در نشست خبری بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج که با حضور اصحاب رسانه در سپاه قائم ال محمد (عج) برگزار شد ضمن تقدیر از مردم فهیم استان سمنان که مانند سایر مردم کشور با وجود تحمل سختی‌ها نشان دادند که پای این نظام و انقلاب هستند گفت: امسال هفته بسیج را با شعار خدمت، جهاد و شهادت در استان سمنان آغاز میکنیم.
وی افزود: ملت ایران سر دیانت و حفظ انقلاب با هیچ چیز معامله نمیکنند؛ فتنه چند روز اخیر نیز همانند گذشته ثابت کرد ک. مردم ایران بصیرترین و نجیب‌ترین مردم دنیا هستند به طوریکه به محض مشاهده اشرار و منافقین صف مطالبه‌ی به حق خود را از سودجویان جدا کردند. پایه‌های نظام با این اقدام هوشمندانه مردم مستحکم‌تر از گذشته شد.
دامغانی بیان کرد: در طول این ۴۰ سال هر جنگ و فتنه‌ای ک. اتفاق افتاد یک طرف آن این نظام بود، اما این فتنه‌ها تا کنون به پوچی رسیده است.
وی ادامه داد: پیوند بین انقلاب و بسیج ناگسستنی است؛ چنانچه وقتی برگردیم ب. چهل سال گذشته خدماتی را از بسیج شاهد خواهیم بود که در هیچ کجای دیگر نمیتوان نظیر آن را پیدا کرد
وی اظهار کرد: ۴ هزار فعالیت و ۸۸۸ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) در روز نخست هفته بسیج و سازماندهی حلقات صالحین در روز جمعه از برنامه‌های آغازین این هفته به شمار می‌روند.
وی با اشاره بر اینکه ۲۵۰ عنوان برنامه در حوزه فرهنگی هنری برنامه ریزی شده است خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های تلویزیونی رادیویی که شاخص‌ترین آن‌ها برنامه نقطه رهایی و مدرسه عشق است با همکاری صدا و سیما برگزار خواهد شد
وی با بیان اینکه بزرگترین تفاوت برنامه‌های امسال با سال‌های گذشته در مدت زمان اجرای برنامه‌ها است گفت: برنامه‌های امسال به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج از ابتدای هفته بسیج تا ۹ دی ادامه خواهد داشت.
 وی با تاکید بر مهمترین وظیفه‌ی بسیج که خدمت رسانی به مستضعفین است افزود: یک هزار پروژه محرومیت زدایی شامل پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی در این هفته افتتاح می‌شود و کلینیک سیار دندانپزشکی نیز که با همکاری بسیاری از متخصصین ساخته شده است برای خدمات رسانی به محرومین رونمایی خواهد شد.
دامغانی ادامه داد: همایش توانمندسازی در حوزه اشتغالزایی و همایش گرامیداشت ۱۶۰۰ ورزشکار بسیجی و آغاز نصب پلاک‌های آسمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها