خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه با اشاره به جایگاه اجتماعی بسیج در جامعه گفت: بسیج نماد بارز حمایت آحاد ملت ایران از نظام اسلامی در برابر توطئه هاست.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۲۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجاان شرقی، سعید رشیدی  در نشست خبری برنامه های هفته بسیج مراغه افزود: این نهاد مقدس که برخاسته از مردم بوده و مهم ترین عامل برای ایجاد همبستگی و ایستادگی جامعه اسلامی در برابر نظام استکباری است.

وی ادامه داد: این تشکل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی همواره انقلاب و ارزش های متعالی آن را از خطرات و بحران ها مصون داشته و از آن حفاظت کرده و خواهد کرد.

رشیدی اضافه کرد: آگاه سازی و ایستادگی در برابر جنگ نرم و هجمه های فرهنگی و رسانه ای غرب و نظام سلطه از رسالت های اساسی و تاثیرگذار بسیج در سال های اخیر بوده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در مراغه گفت: ۳۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در آستانه چهل سالگی تشکیل این نهاد مقدس در نقاط مختلف این شهرستان اجرا می شود.

رشیدی ادامه داد: همایش فرماندهان بسیج، تجلیل از پیشکستوتان جهاد و شهادت، غبارروبی مزار شهدا، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در قالب ویزیت رایگان و نیز اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم از جمله این برنامه هاست.

فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: برگزاری ۱۰ یادواره شهدا و نیز بهره برداری از ۱۵ طرح محرومیت زدایی در مناطق شهری و روستایی نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: بسیج جامعه پرداز، امت ساز و تمدن ساز در عصر حاضر بوده و توانسته نقش تعیین کننده ای در ثبات و اقتدار نظام اسلامی ایفا کند.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: سازماندهی جوانان در قالب چشم انداز ترسیمی رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مهم ترین رویکرد بسیج در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها