خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

۲۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در نهاوند برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۹۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

۲۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج و جشن ۴۰ سالگی آن اظهار داشت: به مناسبت جشن ۴۰ سالگی بسیج ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون در دهه پنجم انقلاب هستیم و  بسیج هم که بنا به فرمان حکیمانه حضرت امام (ره) شکل گرفت، از یک نهال کوچک به یک درخت تنومند تبدیل شده و در این مدت ۴۰ ساله در تمام زمینه‌ها حامی نظام انقلاب و مردم و به عنوان یک نیروی توانمند در تمام عرصه‌ها خدمات زیادی را به نظام و انقلاب داشته است و در گام دوم انقلاب نیز به طور قطع نقش پر رنگ‌تری را خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب با صلابت‌تر از گذشته و محکم‌تر برای تحقق آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و تشکیل تمدن اسلامی در حرکت بوده و زمینه ساز دولت جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواهد شد.

وی با بیان شعار محوری هفته بسیج در سال ۹۸ گفت: شعار امسال «بسیج؛ چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» است.

مختاری اهم برنامه‌های این هفته را فضاسازی مناسب با جشن ۴۰ سالگی بسیج، دیدار با ائمه جمعه نهاوند و شهرهای تابعه، گردهمایی بزرگ ۵ هزار نفری بسیجیان شهرستان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج و سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا برشمرد.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری صبحگاه‌های دانش‌آموزی با حضور راویان دفاع مقدس در مدارس ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری اردوهای جهادی یک روزه محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری مراسم راهپیمایی در شهرستان نهاوند  بعد از نماز جمعه این هفته خبر داد و عنوان کرد: این راهپیمایی در راستای حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات