معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی در آستانه هفته بسیج و در نشست خود با خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته بسیج استان، گفت: هفته بسیج فرصتی برای ارائه کارکرد بسیج است.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۹۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده با بیان اینکه بسیج در طول 40 سال انقلاب برکات مختلفی داشته است، از اجرای 1372 برنامه عمومی و 56 عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج در آذربایجان شرقی خبر داد.

وی افزود: نخستین برنامه هفته بسیج امسال آیین پایانی جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» همزمان با نخستین روز از بسیج است که بسیج در برگزاری کارئان های راهیان نور نقش بی بدیلی دارد.

گلمحمدزاده غبارروبی مزار شهدا، برگزاری آیین خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری کارگاه های مشاوره در مساجد و محلات، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، برپایی میز خدمت در مساجد و تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری مسابقات فوتسال جام سرداران آذربیاجان را از مهم ترین برنامه های ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان برشمرد.

وی اعزام تیم های تخصصی پزشکی درمانی به روستاها و مناطق محروم شهری و روستایی، کلنگ زنی طرح 400پنل خورشیدی در شبستر، همایش فعالان مجازی، برگزاری شب شعر چله عاشقی، پاتوق رسانه، افتتاحیه جشنواره دانشجویی ققنوس، یادواره شهدای عشایری، همایش طلایه داران ورزشی، همایش تبیین گام دوم انقلاب و افتتاح طرح های محرومیت زدایی را از دیگر برنامه های هفته بسیج سپاه عاشورا نام برد.

گلمحمدزاده اضافه کرد: تعدادی از این برنامه های محوری در برخی از شهرستان ها برگزار می شود که از آن جمله همایش تبیینی هفته بسیج در کلیبر، یادواره شهدا در مراغه و اففتاح طرح پنل خورشیدی در شبستر از آن جمله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی از برگزاری همایش ۴۰ هزار نفری اقشار مختلف بسیج خبر داد و گفت: در همه شهرستان‌ها این تجمع در روز پنجم آذر برگزار خواهد شد که این برنامه در تبریز از میدان ساعت برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات