خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت و گو با «بسیج»

اجرای طرح ویزیت رایگان با حضور پزشکان بسیجی در مناطق محروم اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و اجرای طرح ویزیت رایگان با حضور پزشکان بسیجی از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان اندیمشک است.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۵۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

به گزارش  سرویس بسیج جامعه پزشکی  از استان خوزستان، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و روز پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل برنامه های متنوع و گوناگونی در سراسر کشور برگزار می شود.

در شهرستان اندیمشک در استان خوزستان نیز برنامه های متنوعی برای بزرگداشت هفته بسیج در نظر گرفته شده است که در طول این هفته به اجرا در خواهد آمد.

در همین ارتباط سرهنگ احسان کریمپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به دست آوردهای بسیج اظهار کرد: امروز بسیج برای تمام آزادگان به عنوان سمبل و نهاد مقاومت محسوب می شود.

اجرای بیش از 200 برنامه در هفته بسیج

وی با اشاره به این نکته که ما در هفته بسیج به دنبال گرامیداشت ارزش ها هستیم، تصریح کرد: از همه مسئولان ادارات شهرستان درخواست می کنیم با توجه به اینکه امسال سالگرد 40 سالگی بسیج است، پای کار باشند که این انتظار ما از آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیرپذیری کشورهای دیگر از بسیج اشاره کرد و گفت: امروزه مقاومت بسیاری از کشورها و موفقیت های نظام اسلامی مرهون تفکر بسیجی است.

وی در ادامه گفته های خود عنوان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای است برای زنده نگهداشتن ارزش ها و روحیه بسیجی است.

کریمپور با اشاره به شعار چهل سالگی تشکیل بسیج مستضعفین نیز یادآور شد: امسال عنوان شعار محوری هفته بسیج 40 سال خدمت جهاد و شهادت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برنامه های هفته بسیج این شهرستان را نیز اعلام و افزود: در هفته بسیج امسال ما بیش از 200 برنامه در سطح ناحیه مقاومت و رده های مختلف برنامه ریزی کرده ایم که در طول هفته بسیج اجرا می شود.

نشست های علمی با موضوع سبک زندگی اسلامی

وی در بخش دیگری از سخنان خود رژه خودرویی و موتوری، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای بسیج را از برنامه های مهم هفته بسیج در سطح شهرستان اندیمشک عنوان کرد.

کریمپور اضافه کرد: همچنین نشست های بصیرتی یا سبک زندگی اسلامی، پیاده روی خانوادگی، و مسابقات ورزشی نیز از دیگر برنامه هایی است که در طول هفته بسیج در اندیمشک اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزاری صبحگاه مشترک را از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: همچنین صبحگاه دانش آموزی نیز در این شهرستان انجام می شود.

وی با شاره به دیگر برنامه های هفته بسیج در اندیمشک اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات از جمله دیگر برنامه ها است.

کریمپور خاطرنشان کرد: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و اجرای طرح ویزیت رایگان با حضور پزشکان بسیجی از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان اندیمشک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار