خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار گفت: بسیج اندیشه‌ای به گستره تاریخ است؛ لذا محدود به مکان و مخاطب خاص نیست. بسیج اندیشه‌ای فرازمانی و فرامکانی است، این تفکر سیال است.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۵۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان، ضمن تبریک سالروز هفته بسیج گفت: بسیج تنها یک انسان خاکی‌پوش نیست که در وقت خطر لباس خاکستری خود را بپوشد و اسلحه دست بگیرد و از انقلاب دفاع کند. این بخش کوچکی از وظیفه بسیج است. بسیج یک تفکر است؛ اندیشه‌ای برگرفته از اسلام ناب و انقلاب سرخ حضرت اباعبدالله ‌الحسین(ع) است.

وی اظهار کرد: بسیج اندیشه‌ای به گستره تاریخ است که اولین بسیجیان آن انبیا و اولیا الهی بودند؛ لذا محدود به مکان و مخاطب خاص نیست؛ بسیج اندیشه‌ای فرازمانی و فرامکانی است؛ این تفکر سیال است.

رستگار ادامه داد: به فرموده امام راحل امضاکنندگان بسیج کسانی هستند که مجاهدان و ایثارگران صدر اسلام بودند. امروز الحمدالله در تمام دنیا کلید بازکننده مستضعفین تفکر و اندیشه بسیج است. با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه، این تفکر تقریباً در منطقه نهادینه شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان افزود: رهبر انقلاب فرمودند: بسیج تفکر و اندیشه‌ای است که برای جوانان امید آخرین و برای دشمنان بیم آخرین است و امام راحل هم فرمودند: «بسیج تفکری است که هر جا طنین‌انداز شود، دشمن از آنجا رخت برخواهد بست.» امروز بسیج به منزله یک درخت تنومندی است که شاخسار آن در سراسر کشور گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج اندیشه خودباوری است و حفظ انقلاب در مقابل هجمه‌ها با تفکر و روحیه بسیجی ممکن است، گفت: هر کس دل در گرو انقلاب و اندیشه‌های دین داشته باشد بسیجی است؛ چه کارت بسیج داشته باشد چه نداشته باشد. امروز بسیج به گونه‌ای گسترش پیدا کرده است که رهبر انقلاب فرمودند: کلید طلایی حل مشکلات این انقلاب، بسیج است و این تفکر، باعث شده است که این انقلاب را ۴۰ سال در مقابل دنیای استکبار حفظ کند.

رستگار در پایان تأکید کرد: اگر بخواهیم مشکلات کشورمان را برطرف کنیم، چاره‌ای جز این نیست که مسئولان ما بسیجی فکر کنند. بزرگ‌ترین مشکلی که امروز در بحث مدیریت داریم این است که برخی هنوز بسیج را باور نکرده‌اند. بسیج می‌گوید تنها راه نجات ما عمل به اسلام ناب است؛ نه دستورالعمل‌های غربی. تمام گفتمان‌های غیرالهی امروز همه به بن‌بست رسیده و تنها راه نجات بشریت اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها