خبرهای داغ:
امام جمعه شهر ازگله:

مردم منطقه ازگله مدیون قرارگاه شهید همدانی هستند

امام جمعه شهر ازگله گفت: مردم منطقه ازگله دلسوزی‌ها و خدمات جهادگرانه رزمندگان همدانی را فراموش نخواهند کرد و تا ابد مدیون فرماندهی و مرزداران قرارگاه شهید همدانی هستند.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۳۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

مردم منطقه ازگله مدیون قرارگاه شهید همدانی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ماموستا براتی در جمع رزمندگان همدانی از همکاری‌ها و خدمات قرارگاه تاکتیکی سردار شهید همدانی تجلیل کرد و با برشماری برخی خدمات تیپ انصارالحسین(ع) در طول دوره مأموریتی این یگان در محور مرزی، بیان داشت: هر جایی که مردم منطقه به مشکل برخوردند و نیاز به کمک و خدمت‌رسانی داشته‌اند تنها کسی که به فریاد آنها رسید و برای حل مشکل تا حد توان تلاش کرد قرارگاه شهید همدانی بود.

وی اظهار داشت: مردم این منطقه دلسوزی‌ها و خدمات جهادگرانه رزمندگان همدانی را فراموش نخواهند کرد و تا ابد مدیون فرماندهی و مرزداران قرارگاه شهید همدانی هستند.

نماینده ولی فقیه در منطقه ثلاث باباجانی و امام جمعه شهر ازگله کرمانشاه عنوان کرد: در طول این دو سال همکاری و همراهی قرارگاه شهید همدانی با مردم منطقه باعث دلگرمی و امید مردم این منطقه محروم بود و امیدواریم بتوانیم دوباره در کنار این عزیزان قرارگرفته و از حضور آنها بهره ببریم.

وی با اشاره به خدمات 40ساله نظام اسلامی در این منطقه خاطرنشان کرد: بعد از 40 سال بسیاری از مشکلات این منطقه حل شده و عدالت اجتماعی در حال تحقق است و مردم ما هم در کنار سایر مردم ایران و برادران شیعه برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور بیشتر از گذشته تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات