خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متاسفانه برخی افراد خبیث و بدخواه نسبت به نظام و انقلاب اسلامی، مطالبه مردم در بحث گرانی بنزین را دست مایه ایجاد آشوب، اخلال در نظم عمومی و خسارت به مراکز عمومی و دولتی کرده و موجب نگرانی مردم شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۲۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

برخی مطالبه مردم را دست مایه ایجاد آشوب کرده‌اند/ صف مردم از افراد شرور جدا استآیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با ابراز تاسف از رخدادهای پیش ‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور بیان کرد: متاسفانه برخی افراد خبیث و بدخواه نسبت به نظام و انقلاب اسلامی، مطالبه مردم در بحث گرانی بنزین را دست مایه ایجاد آشوب، اخلال در نظم عمومی و خسارت به مراکز عمومی و دولتی کرده و موجب نگرانی مردم شده‌اند.

وی با بیان اینکه  افرادی که دست به اغتشاش و ناامنی در جامعه زدند از عوامل دشمن هستند، گفت: به طور قطع صف مردم از این افراد شرور جدا است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به برگزاری مراسم راهپیمایی در راستای حمایت از امنیت و اقتدار کشور در دارالمومنین همدان اشاره و بیان کرد: مردم مومن، انقلابی و ولایی همدان که در همواره در تمام برهه‌ها و شرایط حساس پشتیبان نظام و انقلاب هستند، در این ایام نیز به صحنه می‌آیند تا نشان دهند صف مردم از صف افراد خودفروخته و تحت تاثیر منافقین و سلطنت طلب‌ها جدا است.

وی با تاکید بر اینکه آشوب و اغتشاش موجب سلب امنیت خواهد شد به اهمیت حضور مردم در این مراسم اشاره و اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار همدان از روی تکلیف و وظیفه شرعی در راهپیمایی حضور خواهند داشت تا ضمن حمایت از منویات اخیر مقام معظم رهبری، با ایجاد وحدت و همدلی صحنه زیبا از حمایت مردم از امنیت و اقتدار کشور نشان دهند.

شعبانی ضمن توصیه به مسئولین خاطرنشان کرد: در این شرایط  لازم است مسئولین نظام و و نمایندگان مجلس مراقبت کرده و قوانینی تصویب کنند تا معیشت مردم و به ویژه اقشار کم درآمد مورد آسیب قرار نگیرد و مشکلات اقتصادی کشور رفع شود تا شاهد ثبات و آرامش در کشور باشیم که همچون برهه‌های گذشته این مهم اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات