فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار گفت: ۱۰۱ عنوان برنامه در هفته بسیج (۳۰ آبان تا ۶ آذر) در قالب ۱۵ برنامه شاخص، ۷۲ نشست و ۱۴ کارگاه آموزشی در بیجار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۲۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سیدمرتضی میرآقایی روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، کلنگ زنی خانه محرومین در قالب ۱۰۱ عنوان برنامه و برگزاری یادواره شهدا با حضور سخنرانان کشوری و برپایی کارگاه‌های آموزشی - تربیتی با ۱۵ برنامه شاخص شهرستانی در طول هفته بسیج با حضور آحاد مردم، مسئولین و بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله محور‌های اصلی کارگاه‌های آموزشی مورد نظر در هفته بسیج امسال، موضوع آسیب‌های اجتماعی است که در این شهرستان از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیاز اصلی و روز جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار تاکید کرد: اعزام تیم پزشکی شهید رهنمون به مناطق نیازمند و برپایی ایستگاه‌های سلامت در حسینیه‌ها و مصلا‌های برپایی نماز جمعه در راستای خدمت بسیج در حوزه سلامت از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

او یادآور شد: برگزاری تور‌های اطلاعاتی و گشت‌های رضویون در این یک هفته با حضور نیرو‌های واکنش سریع بسیج محلات و مساجد در محور‌های مواصلاتی و مناطق مورد نظر و از پیش تعیین شده شهرستان از دیگر برنامه‌های بسیج در این هفته است.

سرهنگ میرآقایی گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برنامه میقات صالحین، ویزیت رایگان نمازگزاران، کارگاه‌های نهضت روشنگری، اجتماع عظیم بسیجیان، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، افتتاح و کلنگ زنی پایگاه مقاوت بسیج از جمله عناوین دیگر برنامه‌های هفته بسیج در بیجار است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات