فرمانده سپاه ناحیه طارم خبر داد؛

اجرای بیش از 30 عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان طارم

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به برنامه‌های اجرایی در شهرستان طارم گفت:بیش از 30عنوان برنامه در رده‌های مختلف بسیج و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۲۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

سرهنگ حسینی راد در نشست خبری با موضوع هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه گفت : تعداد 30 برنامه شاخص و محوری به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی بسیج ،با شعار ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت در شهرستان طارم برگزار خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه تفکر بسیج یک تفکر عمیق الهی و ولایی است و فرهنگ بسیج با نگاه علوی و فرهنگ عاشورایی شکل گرفته است،خاطرنشان کرد:بسیج یک تشکل مردمی ،مهم ومقدس است که میراث امام خمینی (ره)وانقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه ها خوش درخشیده است،ادامه داد: اگر به کشوری ندای تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دورخواهد شد.

 

حسینی راد با یادآوری اینکه بیش از 30عنوان برنامه در هفته بسیج در رده های مختلف بسیج،پایگاه ها وحوزه های مقاومت شهرستاتن طارم برگزار خواهد شد،ادامه داد:از مهم ترین این برنامه ها می توان به برگزاری رزمایش بسیج در قالب 4 گردان در روزسی ام آبان ویکم آذر،اجتماع پرشور بسیجیان،عطر افشانی وغبار روبی مزارشهدا ،برگزاری یادواره شهدا،اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم،برگزاری نشست های روشنگری وبصیرتی و سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اشاره کرد.

 

وی در پایان بزرگترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی را بسیج و تفکر بسیجی خواندو تاکید کرد:‌در چهل سالگی انقلاب ثابت شد که بسیج کلید حل مشکلات است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار