در پی حوادث اخیر کشور ، خلیل مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرکرد با تجمع در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و راهپیمایی دشمن شکن خود بار دیگر نقشه های بدخواهان این نظام الهی را نقش بر آب کردند.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۴۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳

 به گزارش خبرگزاری استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: امروز روز بزرگی است، مردم در بسیاری از نقاط کشور و این استان ولایت مدار با هوشیاری وظایف دینی و اجتماعی و انقلابی خود را دنبال می کنند و اجازه میدان داری به دشمنان را نمی دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام با تشکر از حضور گسترده آحاد مردم شهرستان شهرکرد در تجمع و راهپیمایی امروز گفت: این روز با شکوه و پیشگامی شما مردم استان در خنثی سازی فتنه ها در تاریخ نظام اسلامی به ثبت خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ما با این اجتماع عظیم اعلام می کنند که ما مطالبه داریم، اعتراض داریم،خواسته داریم، مشکل داریم و در بسیاری موارد درد دل داریم اما اجازه میدان داری به شما بدخواهان و کینه توزان را نخواهیم داد و با بصیرت خود توطئه های شما را خنثی می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به آیات 58 تا 102سوره اعراف و ماجرای پیامبرانی چون حضرت موسی، نوح، هود،صالح و دیگر پیامبران و خصوصا پیامبر اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم)تصریح کرد: خداوند دو سرزمین طیب و سرزمین خباثت هارا مطرح می کند و نتیجه زمین طیب را انسان های خدایی و نتیجه سرزمین خبیث انسان های پلید و اشرار معرفی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: خداوند این دو سرزمین را برای ما تبیین می کند و می فرماید انبیاء علیهم السلام آمدند تا بلد طیب درست کنند و انقلاب اسلامی  هم برای تشکیل بلد طیب شکل گرفته است.

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: همان دشمنانی که در مقابل انبیاء علیهم السلام بودند، امروز دقیقا با همان ویژگی ها ی دشمنی در مقابل انقلاب امام روح الله ایستاده اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم استان چهارمحال و بختیاری در بیعت مجدد خود با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری ولی امر است و سخنش حجت الهی و رهنمودهایش چراغ راه همه ماست.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص قضایای اخیر کشور بسیار حکیمانه سخن گفتند و تأکید کردند که حق مردم در نظر گرفته شود و مشکلات مردم روی زمین قرار نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تبیین برخی ابعاد گرانی بنزین و اعتراضات به وجود آمده در کشور تصریح کرد: باید فرهنگ شود که مطالبات قانونی صورت گیرد و اعتراضات با شعارهای منطقی منطبق با مطالبات خود صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان شهرکرد درتذکراتی به مسئولان کشور تأکید کرد: هرتصمیمی که می خواهند بگیرند به وضوح با مردم مطرح کنند و  قبل از هر تصمیم گیری  معیشت مردم مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: درست است که بنزین در ایران ارزان است اما رساندن آن به قیمت واقعی نیازمند زیرساخت مناسب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در بخش پایانی سخنان خود گفت: مردم با هوشیاری صف خود را از اشرار جدا کردند و همین فاصله گرفتن نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و دولت هم وظیفه دارد همانطور که وعده داده با نظارت های خود مراقبت نماید تا دیگر کالاها گران نشود.

ارسال نظرات