حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت:‌دشمنان انقلاب بدانند مردم اجازه نمی‌دهند که از مطالبات آن‌ها سوءاستفاده کنند و به هدف خود برسند و با بصیرت مردم نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۴۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پیش از ظهر امروز 28 آبان ماه 98، تجمع خودجوش مردمی برای اعلام انزجار از اقدامات اشرار حوادث اخیر کشور، در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در این اجتماع مردمی گفت: تجمع امروز و پیشگامی شما مردم در خنثی‌سازی فتنه‌ها بار دیگر در تاریخ نظام اسلامی ثبت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: ما و ملت ما هر اعتراض، مطالبه، خواسته و هر مشکلی داشته باشیم به خودمان ربط دارد و اجازه میان‌داری به بدخواهان، کینه توزان و مزدوران را نمی دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلاب ما از آیات قرآن نشات می‌گیرد، افزود: مردم ما تمام اهداف و شعارهایشان از روز اول منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی، اذعان داشت: از آیه ۵۸ تا آیه ۱۰۲ سوره اعراف انقلاب نبوی و انقلاب پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) دقیق مشخص است که در آن به انسان‌های پلید و اشرار اشاره شده است و این افراد امروز همان سردمداران انگلیسی و آمریکایی بوده و خداوند در قرآن به این افراد اشاره می‌کند و در آن از سرزمین طیب نام می‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: آیه ۵۸ سوره اعراف را تا آخر بخوانید متوجه می‌شوید که تا چه حد شرایط آن روز شبیه امروز است، خداوند در این سوره دشمنان مقابل پیامبران را از حضرت نوح تا حضرت محمد (ص) معرفی می کند، امروز نیز دشمنانی که در مقابل انقلاب ایستاده‌اند همان‌هایی هستند که آن روز مقابل انبیا قد علم کرده بودند.

 امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خداوند در این سوره عاقبت دشمنان نبوت را نیز بیان می‌کند و می‌گوید مومنان را نجات دادیم و بقیه را نیز هلاک کردیم و این یعنی هلاکت عاقبت همه این دشمنان است.

 وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: فرمایشات ایشان بر این موضوع تاکید دارد که حق مردم ضایع نشود و مشکلات مردم زمین نماند، اما باید توجه داشت که در وقایع اخیر بحث کل نظام مطرح است، بحث یک دولت یا یک قوه نیست و باید نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

 این مقام مسئول تاکید کرد: باید این فرهنگ نهادینه شود که مطالبات قانونمند بوده و با شعارهای اصولی و منطقی باشد؛ اما نباید مطالبات حذف شود.

 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتظار مردم از دولتمردان این است که مردم را محرم خود بدانند، ادامه داد: غافلگیر کردن مردم و تصمیم گرفتن پشت درهای بسته بهانه دست دشمن می‌دهد و باید از این گونه اقدامات پرهیز شود.

 وی ارتباط مردم با مسئولان را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان مردم را محرم خود بدانند و در ارتباط با آن‌ها بکوشند، قبل از هر تصمیمی باید معیشت مردم مدنظر قرار گیرد چون ملت ایران با صبر مثال‌زدنی خود مقابل دشمن می‌ایستند اما بی‌تدبیری و سوءمدیریت از سوی مسئولان را نمی‌پذیرند.

 امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه رساندن قیمت بنزین به قیمت واقعی تدابیر لازم را می‌خواهد و باید به‌گونه‌ای باشد که صدمه‌ای به معیشت مردم وارد نکند، افزود: اکنون که این تصمیم گرفته شده باید نظارت کافی باشد و اجازه ندهند قیمت‌ها افزایش یابد.

 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: دشمنان انقلاب بدانند مردم اجازه نمی‌دهند که از مطالبات آن‌ها سوءاستفاده کنند و به هدف خود برسند و با بصیرت مردم نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

 نکونام افزود: مردم ایران هرگز نمی‌گذارند دشمن در میدان مطالبات‌شان بازی کند و به اهدافش دست یابد، اما مسئولان این موضوع را درنظر داشته باشند که مردم حسابشان از اشرار جداست و مردمی که با توجه به شرایط احساساتی شده‌اند و کاری انجام داده‌اند نباید با فتنه‌گران در یک گروه قرار گیرند.

وی در پایان ادامه داد: عده‌ای در این تجمعات اعتراضی هیجانی شدند؛ اما صف این افراد از فتنه‌گران جداست و عملکرد مسؤولان، دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی قابل تقدیر است.

ارسال نظرات