معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای 100 عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۴۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار تقی نجمی در نشست خبری که سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به 2 هزار برنامه در قالب 100 عنوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان برگزار خواهد شد؛ این سری برنامه‌ها با شعار 40 سال خدمت، جهاد و شهادت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی، عمرانی و ... از تاریخ 30 آبان ماه تا هفتم آذر ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: بسیج از بدو تاسیس در سال 1358 تاکنون در زمینه‌های گوناگون ایفای نقش کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های 40 ساله بسیج در پارک جنگلی ارومیه

این مسوول غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای آذربایجان غربی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، نشست صمیمی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج استان با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی را اهم برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: نمایشگاه توانمندی‌های 40 ساله بسیج در پارک جنگلی دایر خواهد شد که افتتاح آن در روز پنج شنبه ساعت 5 عصر می‌باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی حضور در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان سپاه در پیش از خطبه ائمه جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مراسم گرامیداشت تشکیل سازمان بسیج دانشجویی و تشکیل مجمع استانی بسیجی پیشکسوتان را برنامه‌های دیگر این هفته برشمرد.

وی به برپایی رزمایش شکوه و اقتدار و مقاومت بسیجیان در 5 آذر اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه در ساعت 10 صبح با حضور 100 هزار نفر از بسیجیان شهرستان برگزار خواهد شد.

نجمی دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش سران عشایر، افتتاح 40 واحد مسکونی مدجویی و ... را از دیگر برنامه‌‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات