مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از اجرای تئاتر خیابانی «سربند» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۳۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اثرگذاری هنر در ترویج و تبیین ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان شاهرود در بزرگداشت هفته بسیج و چهل سالگی این شجره طیبه اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی برنامه ریزی و اجرا می‌شود که دو برنامه شاخص این کانون شب شعر و اجرای تئاتر خیابانی است.
وی با بیان اینکه شب شعر مدرسه عشق با همکاری حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم (ص) و انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوم آذر ماه در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار می‌شود افزود: اجرای تئاتر خیابانی «سربند» با موضوع چهل سالگی بسیج نیز در طول هفته در ۹ نقطه شهر شاهرود اجرا می‌شود.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود خاطر نشان کرد: این تئاتر خیابانی از روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۶ در گلزار شهدای شاهرود اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: این تئاتر هر روز ساعت ۱۶ عصر تا ۸ آذرماه در مکان‌های تعیین شده شهر از جمله، میدان امام خمینی (ره)، میدان آزادی، جمعه بازار شاهرود، پارک کودک، پارک شهرک ولیعصر (عج)، حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر و ساختمان پزشکان اجرا می‌شود.
اعتماد با بیان اینکه این تئاتر در نمازجمعه اول آذر ماه قبل از خطبه‌ها اجرا خواهد شد افزود: این تئاتر خیابانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به نمایش عمومی در می‌آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها