خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر در خصوص اهانت به مساجد دراغتشاشات اخیر به دست اشرار در استان فارس و شهر شیراز آمده است: وجدان بیدار به ارزش‌های انسانی و آسمانی، وحشی گری‌ها و بی حرمتی کردن به خانه خدا را فراموش نمی‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۱۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از فارس، سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر در خصوص اهانت به مساجد دراغتشاشات اخیر به دست اشرار در استان فارس و شهر شیراز بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلَّا اللَّهَ فَعَسَى أُولَئِكَ أَنْ يَكُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِينَ(توبه۱۸)

حمله ی وحشیانه عده ای  اشرار  به خانه های خداوند در روی زمین یک اقدام دردناکی است که قلب همه ی مسلمانان و اهالی مسجدرا آزرده کرده و خاطر ملت شریف ایران خاصه استان فارس و شهر شیراز رامکدر نموده است .این جنایت وحشیانه که منجر به اهانت به امن ترین خانه ها روی کره  زمین یعنی مسجد و همچنین باعث بی حرمتی به مقدس ترین کتب آسمانی قرآن شده است  نشانه دیگری از اقدامات ضد انقلاب خبیث و منافقین کوردل و خاندان منحوس پهلوی می باشد که اعتراضات به حق مردم در خصوص اصلاح مصرف بنزین را به این جا کشاندند.

این وحشی گری  ها و بی حرمتی کردن به خانه خدا حادثه کوچکی نیست که وجدان بیدار به ارزش های انسانی و آسمانی آن را فراموش کند.این نمونه جنایت ها از ابتدای اسلام تا کنون زیاد بوده است و قطعا آخرین نیز نخواهد بود ،چرا که تقابل جبهه کفر و اسلام از زمان پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)تا کنون بوده است ودر آینده نیز خواهد بود . بی حرمتی کردن و آتش زدن مساجد و سوزاندن مصحف شریف خداوند وحمله به  حوزه های علمیه در عصر ارتباط نشانه جهالت برخی اشرار و آشوبگران این عصر است .

لذا سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس این فاجعه بزرگ و توهین به مساجد را محکوم کرده،این ضایعه غم بار را به ساحت مقدس یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)و نائب بر حق آن امام غائب از نظر امام خامنه ای عزیزو همه مسلمانان آزاده جهان خاصه ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و لایت مدار استان فارس و تمام دوستداران مسجد تسلیت عرض مینماید.

و در پایان این بیانیه از تمام دستگاه های قضایی کشور و استان فارس  رسیدگی به این عمل زشت  را خواسته و درخواست دستگیری و محاکمه عاملان این جنایت  را داریم.

سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها