نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) در گفتگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:بسیج در مقابل تمام زورگویی‌های غرب ایستاده است و دامنه جغرافیایی بسیج تا کشورهای عراق، یمن، فلسطین و سوریه و سایر کشورهای اسلامی مجموعه ای بزرگی به نام مقاومت را شکل داده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۰۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امسال پنجم آذرماه و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان بسیج مستضعفین با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مصادف شده است که البته همه مردم کشورمان و کشور‌های اسلامی با خدمات و برکات شجره طیبه بسیج طی ۴٠ سال گذشته آشنا هستند.

وی با بیان اینکه بسیج برآمده از بطن جامعه است، خاطرنشان کرد:امروز دیگر بسیج آن نهالی نیست که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شکل‌گرفته بود بلکه به درخت تنومندی تبدیل‌شده است و درواقع این نعمت بسیار ارزشمندی است که خداوند نصیب ما کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه بسیج یک امر فراگیر بوده و از همه اقشار و صنوف در آن حضور دارند، به چند بعدی بودن بسیج اشاره کرد و گفت: فرمول قدرت بسیج توکل به خدا، اطاعت پذیری، بصیرت و خداباوری بوده وخدمات بسیج به گونه‌ای است که این سازمان تبدیل به الگویی برای کشور‌های مسلمان و آزاده شده است.

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه بسیج شجره طیبه ایست که مقابل سرسخت‌ترین دشمنان اسلام قرار دارد، تصریح کرد: بسیج در مقابل تمام زورگویی‌های غرب ایستاده است و دامنه جغرافیایی بسیج تا کشور‌های عراق، یمن، فلسطین و سوریه و سایر کشور‌های اسلامی مجموعه‌ای بزرگی به نام مقاومت را شکل داده است.

وی با بیان اینکه هرکجا صدای دلنشین بسیج بر کشوری حاکم شود، چشم طمع دشمن دور خواهد شد و با اشاره به سخن رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان بسیجی پای کار، افزود:حشد الشعبی، انصارالله و حزب‌الله با الگوگیری از تفکر بسیجی در مقابل استکبار ایستادند.

وی ادامه داد: بسیج به مرحله‌ای رسیده است که نه‌تن‌ها در حوزه‌های مختلف مانند دفاع مقدس، جنگ نرم و جنگ اقتصادی نقش‌آفرین بوده و کشور را در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب زنده نگه داشته است بلکه شاهد صدور این روحیه بسیجی به سایر کشور‌های اسلامی و منطقه هستیم.

 

این مسئول بابیان اینکه چهل‌سالگی بسیج به معنای بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی این نهاد مولود انقلاب است اضافه کرد: بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه شهداست و تمهیدات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند.

 

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم برای آماده ساختن مقدمات ظهور امام عصر (عج) در حال شکل گیری است، گفت: این بیانیه یک سند راهبردی برای موفقیت و کامیابی برای تمام نسل‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به مخاطب قرار گرفتن جوانان در ببانیه گام دوم انقلاب در راستای حل مشکلات ومسائل کشور گفت:این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که به عزت ملی دست یابیم؛ عزت ملی نیز زمانی حاصل می‌شود که مردم با تفکر بسیجی به میدان آمده وبا تکیه بر باور‌ها وتوانمندی‌ها در راستای پیشرفت وآبادانی کشور تلاش نمایند.

این مسئول ضمن قدردانی از سازمان قوه قضائیه در راستای تحقق بخشی به اجرای عدالت که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده، عنوان کرد:عدالت ومبارزه با فساد مگر با تفکر بسیجی در کشور برچیده نخواهد شد.

وی به ترویج و توسعه سبک زندگی اسلامی در کشور اشاره ویادآور شد:یکی از مشکلات جامعه که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن اشاره داشته اند، الگوگیری از سبک زندگی غربی است که سبب افزایش مشکلات در خانواده‌ها شده است که می‌توان با پیروی از سبک زندگی اسلامی ایرانی و بازگشت به هویت خود از این مشکلات جلوگیری نمود.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) تصریح کرد: لازم است مردم ما بیش از پیش بدانند که اگر امروز استقلال، اقتدار و عزتی هست به برکت خون پاک شهدای عزیز انقلاب اسلامی و شهدای بسیج هست و اگر بسیج توسط امام خمینی (ره) در روز‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی شکل نگرفته بود در دوران دفاع مقدس ما باخته بودیم.

وی در پایان گفت:امیدواریم امسال بتوانیم نقش بسیج را در اعتلای انقلاب اسلامی به معنای واقعی برای همگان و به ویژه نسل جوان به منصه ظهور برسانیم.

ارسال نظرات