نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: صف مردم از دشمنان و ضدانقلاب جداست، کسانی که دست به اغتشاش، آتش زدن بیت المال و ناامنی زدند از عوامل دشمنان بودند، چون در طول ۴۰ سال عمر انقلاب مردم همراهی خود با انقلاب را ثابت کرده و استقامت همین مردم حلال بسیاری از مشکلات بوده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۹۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سنندج، اظهار کرد: وظیفه همه ماست که شرایط را تبیین کنیم چرا که ما با نظام استکباری و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیست جهانی درگیری جدی داریم.

وی افزود: جبهه مقاومت که پرچم‌دار آن، جمهوری اسلامی است نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در برابر این جبهه استکبار ایستاده است.
 
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: دشمن به دلیل اینکه توان نظامی جنگ نظامی با کشور ما ندارند، به هر شکلی تلاش می‌کند حرکت‌های پیش‌رونده کشور را کند کند و مامع از پیوند کشور‌های عضو مقاومت شوند و برای تحقق این کار روی به ایجاد تفرقه و توطئهدر آن کشور‌ها آورده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنان امروز به صراحت اقرار می‌کنند که در تمامی شرایط از ایران شکست خورده‌اند که مصداق آن در تحریم‌ها قابل مشاهده است، تحریم‌ها موجب قطع وابستگی به نفت شده و در بسیاری از چیز‌هایی که واردکننده بودیم الان صادرکننده هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان دشمنی خود را با ایران علنی بیان و هر جا صحبت از کشوری که در مقابلشان ایستاده می‌کنند نام کشور ما را می‌برنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در ادامه به موضوع گران‌شدن بنزین اشاره و تصریح کرد: هر چند در این موضوع شاید اختلاف نظر‌هایی وجود دارد، اما اصل این موضوع به نفع ملت به ویژه قشر محروم جامعه است.

وی افزود: تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده است در هیچ کشوری وجود ندارد و در این شرایط که فشار اقتصادی وجود دارد سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین می‌تواند به قشر ضعیف جامعه کمک کند.
 
وی اضافه کرد: آنچه جنبه روانی قضیه بود باید نظارت‌ها خیلی جدی‌تر صورت می‌گرفت که کسی از این موضوع سوءاستفاده نکنند، چون این تصمیم در کل به نفع جامعه است.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: ما باید آینده نگر باشیم، طی ۵ سال مصرف بنزین کشور به دو برابر رسید که اگر با همین روند جلو برویم دوباره باید وارد کننده بنزین شویم.
 
وی گفت: باید قبل از اجرای سهمیه‌بندی بنزین به مردم اطلاع‌رسانی می‌شد و مردم به طور کامل در جریان جزئیات آن قرار می‌گرفتند، چون مردم از این اقدامات خاطره خوشی ندارند چرا که هر زمان بنزین گران شده، سایر کالا‌ها نیز گران شده است.

حسینی‌شاهرودی ارزان بودن قیمت بنزین در ایران را یکی از دلایل افزایش ترافیک در شهر‌ها و قاچاق آن به کشور‌های همجوار دانشت و گفت: سهمیه‌بندی موجب می‌شود که نظارت جدی باشد و از سوی دیگر، درآمد حاصل از فروش بنزین به حساب مردم واریز شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتراض به این موضوع طبیعی بود، اما اینکه عده‌ای بخواهند از این قضایا سوءاستفاده کنند قابل قبول نیست و نباید اجازه داد.


وی اذعان داشت: صف مردم از دشمنان و ضدانقلاب جداست، کسانی که دست به اغتشاش، آتش زدن بیت المال و ناامنی زدند از عوامل دشمنان بودند، چون در طول ۴۰ سال عمر انقلاب مردم همراهی خود با انقلاب را ثابت کرده و استقامت همین مردم حلال بسیاری از مشکلات بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: پیروی امت از رهبر قابل تقدیر است و بیانات مقام معظم رهبری و موضع‌گیری ایشان در اجرای این طرح، فصل‌الخطاب تصمیم مردم شد.

وی افزود: اعتراض با ضررزدن به مملکت به نتیجه نمی‌رسد، چون این اقدامات به جیب خود مردم خسارت می‌زند.

نحوه اعتراضات فرهنگ یک جامعه و مملکت را نشان می‌دهد

وی اظهار کرد: دشمنان همواره دنبال نشان دادن چهره خشن و وحشیانه از جوامع اسلامی هستند و با همین دیدگاه داعش را ایجاد و حمایت کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: مردم نباید اجازه دهند مورد سوءاستفاده عده‌ای سودجو قرار گیرند ضمن اینکه اعتراض خود را به شکل مسالمت‌آمیز انجام داده و پیشنهاد و راهکار بدهند.

حسینی‌شاهرود اضافه کرد: تمام عوامل دشمنان در این قضیه شناسایی و دستگیر شدند، اما این اتفاق نشان داد که باید با هوشیاری بیشتری عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم به محض اینکه متوجه شدند دشمن پشت قضیه اتفاقات و تخریب‌ها است کنار کشیدند و در کوتاه‌ترین زمان قضایا جمع شد و مهره‌های دشمن شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: این قضیه برای مردم، مسئولان و کشور درس‌هایی داشت که امیدواریم مسئولان به وعده‌هایی که در این قضیه به مردم دادند عمل کنند.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: شاید یکی از تاثیرات حضور مردم در میدان در کنار آن اتفاقات تلخ هوشیاری و تلاش بیشتر مسئولان در نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: خدا را باید به خاطر وجود و موهبت رهبری شاکر باشیم که ۵ دقیقه صحبت لیشلن دل مردم را آرام و قرص کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفتند که اینجا را ناآرام کنند، اما به برکت موهبت رهبری و مردم بصیر و فهیم به جایی نرسیدند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات