مسئول سازمان بسیج دانش آموزان تهران بزرگ در گفتگو با «بسیج»:

برنامه «یه حس خوب» با محوریت عفاف و حجاب برای دانش آموزان در هفته بسیج برگزار می شود

کمری زاده گفت: برنامه‌هایی از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش‌های فرماندهان و مربیان، اردوهای استکبار ستیزی و برنامه «یه حس خوب » در هفته بسیج اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۹۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

محسن کمری زاده مسئول سازمان بسیج دانش آموزی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت: چهل هزار برنامه یادواره شهدا در سراسر کشور در هفته بسیج به مناسبت چهل سالگی بسیج برگزار خواهد شد. که حدود سه هزاریادواره شهدا در تهران برگزار خواهد شد. تا کنون 640 یادواره شهدا برگزار شده است و مابقی آن‌ها در هفته بسیج اجرا خواهند شد.
وی با پرداخت دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازمان بسیج دانش آموزی تهران بزرگ بیان کرد:  از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی تهران بزرگ می‌توان به برگزاری دو همایش فرماندهان واحدهای دانش آموزی و فرهنگیان برای 2100 نفر ازفرهانده هان و همایش 2800 نفری مربیان نیز در هفته بسیج اشاره کرد. همچنین در هفته بسیج، نمایشگاه های دستاوردهای بسیج در  560 مدرسه را برپا خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزان تهران بزرگ در ادامه اظهار کرد:به مناسبت هفته بسیج برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که از آغاز هفته بسیح شروع و تا دهه فجر ادامه خواهد داشت. از جمله می‌توان به برنامه‌های تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا برای 40 هزار نفر دانش اموز، اردوهای استکبارستیزی برای 16 هزار دانش اموز و برنامه «یه حس خوب» اشاره کرد.
کمری زاده به بیان جزییات برنامه یه حس خوب پرداخت و گفت: برنامه ی یه حس خوب برای 6 هزار  نفر از دانش اموزان دختر در وی وی ادامه داد: مقطع اول متوسطه با محوریت عفاف و حجاب در شهر قم برگزار خواهد شد. در واقع برنامه «یه حس خوب»، یک اردوی فرهنگی و دینی است که دانش آموزان به شهر قم دعوت خواهند شد.
  همچنین کارگاهای متعددی در حرم حضرت معصومه(س) برای دانش آموزان برگزارخواهد شد. سپس ادامه این برنامه با محوریت ظهور امام زمان (عج ) و همراه  با بسته‌های فرهنگی  در مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات