جانشین فرمانده سپاه کربلا در نشست خبری هفته بسیج اعلام کرد؛

بهره برداری از ۵۷۶ پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در مازندران / اتمام پروژه های سپاه و بسیج در مناطق سیل زده استان /امنیت خط قرمز سپاه است / بسیج،کلید حل مشکلات کشور

جانشین فرمانده سپاه کربلا در نشست خبری اعلام کرد که ۵۷۶ پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۹۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۸ آبان‌ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد از اجرای ۹ هزار ۷۰۰  برنامه در سراسر استان خبر داد و گفت:‌برگزاری ۲۰۷ یادواره، یک هزار و ۶۱۷ مسابقه ورزشی، اعزام ۴۵ گروه جهادی به مناطق محروم، افتتاح ۲۹ پایگاه مقاومت و ۵ سالن ورزشی، بهره‌برداری از ۲۸۹ پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی، ۲۸۷ طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری بیش از ۱۴۰۰ نشست بصیرتی و فرهنگی در سطح محلات و روستاها، دیدار با بیش از ۱۴۰۰ خانواده شهدا، برپایی ۴۱ نمایشگاه علمی، ۱۳۷ فرهنگی، ۶۳ هنری و ۸۲ اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان مازندران است.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه آغاز می‌شود، روزشمار این هفته را اعلام کرد:پنجشنبه سی‌ام آبان‌ماه، بسیج مقاومت ایثار و شهادت، جمعه اول آذرماه بسیج اخلاق و معنویت، شنبه دوم آذرماه بسیج علم و فناوری، یکشنبه سوم آذرماه بسیج سبک زندگی ایرانی اسلامی، دوشنبه چهارم آذرماه بسیج فرهنگ و بصیرت، سه‌شنبه پنج آذر بسیج دفاع و امنیت، چهارشنبه ششم آذرماه بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد و خدمت رسانی از عناوین روز‌های هفته بسیج است.
 
رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج  از اتمام بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده که بر عهده سپاه کربلا بود،خبر داد و افزود:تمامی پروژه های مناطق سیل زده به اتمام رسید و در هفته بسیج کلید منازل مسکونی به مردم تحویل می شود.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود با بیان مطالبی از رهبر معظم انقلاب به کارآمدی بسیج در همه عرصه‌ها اشاره کرد و گفت:‌با حضور بسیج در هشت سال دفاع مقدس شاهد پیروزی‌های پی در پی بودیم.

رضایی با تصریح بر اینکه بسیج بعد از جنگ تحمیلی هم وارد عرصه دیگر شد  و در عمران و  سازندگی و  بحران‌ها همیشه پای کار است، اضافه کرد:‌شاهد بودیم که گروه‌های جهادی بسیجی در بحران‌های سیل و زلزله حضوری فعال داشته و دارند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه بسیج نه تنها در عرصه‌های خدمات رسانی و سازندگی فعال است بلکه در حوزه‌های دفاعی هم نقش مهمی در تامین امنیت کشور دارد، خاطر نشان کرد:‌اگر بسیج در فتنه اخیر پای کار نمی‌آمد  هزینه بسیاری به نظام وارد می‌شدلذا بسیجیان در طرح رضویون که همان گشت‌های محله محور است نقش مهمی در تامین دارند.

رضایی در ادامه بزرگترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی را بسیج و تفکر بسیجی خواندو تاکید کرد:‌در چهل سالگی انقلاب  ثابت شد که بسیج کلید حل مشکلات است.

رئیس ستاد اجرایی هفته بسیج در سپاه کربلا بسیج را متعلق به همه ملت اعلام کرد و با بیان اینکه بسیج آمادگی و این قابلیت را دارد که مشکلات کشور را حل کند، یادآور شد:اگر امروز مشاهده کنیم که برخی‌ها مخالف بسیج هستند بخاطر پاکی و صداقت بسیج است.

رضایی در پایان سخنان خود با اشاره به ناآرامی‌های چند روز گذشته و سوء استفاده اشرار از تجمعات مردمی گفت که امنیت مردم خط قرمز سپاه است و بدون تعارف با هرگونه با ناامنی‌ها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها