معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمان گفت: روحیه جهادی از مولفه های برجسته و مهم بسیجیان است و برای بیان زحمات بسیج باید ساعت ها صحبت کرد و اعتقاد بسیجیان این است که مردم اهل بیت ما هستند و مردم رعیت ما نیستند.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۲۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سیاوش مسلمی صبح امروز در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه در حوزه جنگ نرم یکی از موثرترین و بانفوذترین ابزاری است که می توان از آن استفاده کرد و در شرایط کنونی نقش اصحاب رسانه به مراتب سنگین تر از نیروهای دفاعی و امنیتی است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: همه کسانی که دل در گرو انقلاب و در جهت حمایت از آرمان های انقلاب فعالیت دارند بسیجی هستند .

 بسیج مجموعه ای از پاکترین  و با شرافت ترین انسانهاست

وی در ادامه با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج ''چهل سال خدمت، جهاد و شهادت'' است؛ هفته بسیج را فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش های والایی دانست که تحت عنوان فرهنگ بسیجی و غیرت و استقلال و شجاعت و...است و روح بسیجی در آحاد ملت است.

 مسلمی همچنین بسیج را از پدیده ها و برکات انقلاب و یادگار امام راحل عنوان کرد که نقش واقعی را طی ۴۰ سال ایفا کرده و امروز بعنوان جمهوری اسلامی صادرکننده مفهوم بسیجی به سایر کشورها از جمله سوریه، لبنان و ...است و بسیج مجموعه ای از پاکترین و با ایمان ترین و با شرافت ترین انسان ها است که برای کشور عزیزمان کار می کنند.

سپاه با داشتن قدرت بسیج همیشه در صحنه است

 وی با تصریح به اینکه امروز هر جا مشکلی برای انقلاب در بحران های طبیعی و غیرطبیعی پیش آمد سپاه با داشتن قدرت بسیج آماده حضور است؛ افزود: آنچه باعث شده سپاه در همه عرصه ها حضور پیدا کند بسیج است؛ قدرت بسیج قدرت آحاد مردم است و در حوادث چند روز اخیر دیدید که صف مردم ولایتمدار از تخریب گران جدا شد.

روحیه جهادی از مولفه های برجسته و مهم بسیجیان است

 معاون سپاه استان با بیان اینکه دلسوزی بسیجیان برای کشور باعث می شود در عرصه های مختلف احتیاج های انقلاب حضور داشته باشد؛ گفت: روحیه جهادی از مولفه های برجسته و مهم بسیجیان است و برای بیان زحمات بسیج باید ساعت ها صحبت کرد و اعتقاد بسیجیان این است که مردم اهل بیت ما هستند و مردم رعیت ما نیستند.

 وی با متذکر شدن این نکته که اگر اعتقاد داشته باشیم مردم ولی نعمت ما هستند همه رویکردها عوض می شود؛ اظهارداشت: بعضی مسئولین با این دو مفهوم کارهای خود را تنظیم می کنند؛ اگر اعتقاد داشته باشیم همه چیز مال مردم است همه کارها تغییر می کند؛ مردم در استقرار، استکمال و استمرار نظام رکن اصلی هستند؛ بسیج دشمنان زیادی در خارج از کشور دارد زیرا برای کشور امیدبخشی ایجاد کرده و باعث ناامیدی و رنجش خارجی ها است.

 مسلمی با تصریح به این مطلب که هجمه به نهادهای انقلابی برای نقش حمایتی و نگهدارنده این نهادها است؛ یکی از رسالت های بسیج را پرداختن به هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب دانست و در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت که از ۳۰ ابان تا ۶ آذر و به صورت مسجدمحور برگزار می شود.‌

 وی عطرافشانی گلزار شهدا و ''روایت یاران'' عهد عاشقی بسیجیان با شهدا؛ برگزاری یادواره شهدا، دعای ندبه و سخنرانی ''بسیج؛ زمینه ساز ظهور'' پیاده روی منتظران ظهور در سراسر استان، حضور سازمان یافته بسیجیان و حلقه های صالحین در نمازجمعه، سخنرانی قبل از خطبه ها توسط فرماندهان، جشنواره فناوران، برگزاری جشنواره ایده ها و افتتاح مهدهای قرآنی توسط جامعه بسیج زنان را از جمله برنامه های هفته بسیج فهرست کرد‌.

 معاون سپاه استان همچنین از نشست های روشنگری و بصیرتی، تجلیل از پیشکسوتان بسیج، مراسم نمادین اعطای پرچم گام دوم انقلاب، جشنواره ابوذر و...خبر داد و با اشاره به اینکه سپاه ثارالله از فروردین امسال تاکنون در حمیدیه ۲۱۰ واحدمسکونی مرمت و بازسازی و ۲۸ خانه را تا پایان آذر تحویل می دهد؛ گفت: ‌۷۸ نفر از بسیجیان استان هم اکنون آنجا حضور دارند و از عید تا حالا هیچ مقطعی را بدون حضور بسیجیان نگذراندیم.

 وی افتتاح ۲۴۴ پروژه عمران و محرومیت زدایی شامل مسکن کمیته امداد و بهزیستی، کارگاه های اشتغال زایی، مدرسه، خانه عالم، غسالخانه؛ برگزاری ۳ نمایشگاه اقتصادمقادمتی در کرمان، جیرفت و رفسنجان، توزیع ۳۰۰ سری لوازم ورزشی در مدارس کم برخوردار و اعزام تیم های پزشکی را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانست.

 مسلمی خاطرنشان کرد: در لایه هایی از دستگاه های اجرایی دچار مشکل هستیم و تا روحیه جهادی و انقلابی ساری و جاری نشود، مشکلات همچنان هست.

ارسال نظرات