فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ:

مقاومت تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان است

سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ با حضور در ستاد فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با پاسداران این لشکر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۲۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا…(ص) تهران بزرگ در جمع پاسداران لشکر 27 محمد رسول ا...(ص) در حسینیه جان نثاران ولایت گفت: خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر این توفیق نصیبم شد تا در این لشکر پر افتخار و مقدس حاضر شدم، لشکر ۲۷ یادآور خاطرات فراوانی برای بنده است، درود خدا بر همه شهدای گلگون کفن این لشکر بویژه فرماندهان شهید این لشکر همچون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، شهید همت، چراغی، همدانی و فرزانه .

سردار یزدی در ادامه افزود: ای عزیزان، لشکر ۲۷ محمد رسول ا…(ص) در دوران هشت سال دفاع مقدس زحمات بسیار زیادی را متحمل شده است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام نموده است، حتی در دفاع از حریم حضرت زینب کبری(س) بار دیگر این لشکر از پا ننشست و وقتی دید مسلمانان سوریه در خطر هستند به کمک آنان شتافت و جوانانی که حتی دفاع مقدس را درک نکرده بودند خلعت زیبای شهادت را به تن کردند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه دشمنی های ایران اسلامی تمامی ندارد، خاطرنشان کرد: آن ها در هر جایی وارد شدند شکست خوردند، در فلسطین، عراق، سوریه، و هدف اصلی آن ها محور مقاومت است. یک روز با ایجاد داعش و حالا هم با ایجاد فتنه انگیزی در لبنان و عراق که ان شاءا… به فضل خدا این بار هم سیلی محکمی خواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان، ایران است تاکید کرد: هدف دشمنان قسم خورده کشورمان این است نامی از ایران در منطقه نباشد اما به کوری چشم آنان، جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه مقاومت را تا نابودی کامل آنان در پیش خواهد گرفت.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه چشم امید ملت ایران به شما پاسداران است، بیان نمود: تا می توانید قوای نظامی، جسمی و معنوی خودتان را بالا ببرید، نگاه مردم به ایستادگی و استقامت شماست که چگونه از آرمان های انقلاب دفاع می کنید و چگونه فرامین حضرت آقا را دنبال می کنید.

به پاسداری خودتان افتخار کنید و بدانید دعای ملت شهید پرور ایران بدرقه راه شماست.

ارسال نظرات