خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس عنوان کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : در هفته بسیج سال ۱۳۹۸ که از ۳۰آبان ماه آغاز می شود و تا ۶ آذر ماه ادامه دارد تعداد ۲۷۲ برنامه در شهرستان طبس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۲۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در نشست خبری با موضوع هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه گفت : تعداد ۲۲ برنامه شاخص و محوری به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی بسیج ،با شعار ۴۰ سال خدمت، ۴۰ سال جهاد و ۴۰ سال شهامت برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه های اجرایی این هفته در چهار سطح ناحیه ای،حوزه ای ،پایگاهی و کانون و اقشار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

همچنین وی خاطر نشان کرد : نمایشگاه دستاورد های ۴۰ ساله بسیج از برنامه های شاخص این هفته است که با ۵ موضوع ایستادگی و مقاومت،استکبارستیزی،ایثار و شهادت ، راهیان نور و تمدن نوین اسلامی از تاریخ ۲ الی ۶ آذر ماه بر پا خواهد شد که به دو شکل تجسمی و آماری در سردرب باغ گلشن طبس به نمایش درخواهد آمد.

فرحبخش ثانی تاکید کرد : برنامه طلایه داران مقاومت یکی دیگر از برنامه های شاخص است که با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و گردان ها در طول ۴۰ ساله بسیج خواهد بود و از برترین ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : دیدار با امام جمعه و خانواده های شهدا ،گلباران مزار شهدا، یادواره ها ،همایش ها ،نشست های بصیرتی ، اجرای گشت های رضویون ، عیادت از بیماران ، میقات صالحین ، تجلیل از برترین های اردوهای جهادی و رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت از برنامه های شاخص این هفته خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها