کمک ۳۲۲ میلیون ریالی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۳۲۲ میلیون ریال در قالب طرح مفتاح الجنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد کمک شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۱۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: ۳۲۲ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح مفتاح الجنه از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی به خانوار‌های مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است.
قباد مبشری افزود: طرح مفتاح الجنه با هدف بازدید، سرکشی و دلجویی از خانوار‌های مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به منظور ایجاد فرصت لازم برای نیکوکاران و مسئولان اجرایی استان‌هایی که علاقمند به هم نشینی با نیازمندان هستند طرح مفتاح الجنه را تهیه و اجرا کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای این طرح سبب ایجاد اُلفت و دوستی هر چه بیشتر بین نیکوکاران و مسئولان اجرایی با محرومان می‌شود.
مبشری اضافه کرد: بر اساس این طرح تعدادی نیکوکار بومی و غیربومی به همراه جمعی از مسئولان اجرایی و امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات و نیازمندی‌های خانوار‌های مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان آشنا شده و برای کاهش آن‌ها تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: بازدید، سرکشی و دلجویی از ۵۵۹ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در قالب این طرح از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار