انجام فعالیت های علمی دانش آموزان استان در ۱۳ پژوهش سرا

فعالیت های علمی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۳ پژوهش سرا انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۱۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم این استان در ۱۳ پژوهش سرا انجام می شود.
هادی زارع پور افزود: این تعداد پژوهش سرا در شهرستان و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه اندازی شده است.
وی افزود: طرح ایران مهارت یکی از برنامه ها و فعالیت های مهم زیرمجموعه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و بر اساس آن هر دانش آموز مقطع متوسطه دوم یک مهارت را می آموزد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح در استان با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و در قالب یک دوره ۶۰ ساعته اجرا و کارت مهارت نیز برای دانش آموزان شرکت کننده صادر می شود.
زارع پور بیان کرد: هدف از اجرای این طرح در کشور و کهگیلویه و بویراحمد سوق دادن هر چه بیشتر دانش آموزان به سمت کارآفرینی است.
وی اضافه کرد: تحقق مطلوب برنامه ها و فعالیت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت در دستور کار مسئولان اداره کل آموزش و پرورش این استان است.
زارع پور گفت: تهیه و تدوین این سند از مطالبه های رهبر معظم انقلاب برای ایجاد تحول همه جانبه در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت کشور است که سال ۱۳۹۰ رونمایی و به استان ها ابلاغ شد.
ارسال نظرات