در جمع مسئولان نهاد نمایندگی دانشگاه های شهرکرد بیان شد؛

جوانان بصیر دشمنان را در جنگ نرم شکست می دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم گفت: جوانان ولایی بصیر و انقلابی، دشمنان را در جنگ نرم هم شکست خواهند داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۱۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست تخصصی مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه با مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم  علیه السلام در سپاه استان برگزار شد.

دراین نشست حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام باتبریک میلاد باسعادت پیامبر رحمت(صلی الله علیه وآله وسلم) و حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام) گفت: یکی از الزامات مهم انجام مطلوب مأموریت در نظام جمهوری اسلامی ایران که همین همکاری ، هماهنگی ،تبادل نظر و اتحاد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد:در این زمینه جمعی پیش قراول و پرچمدارند از جمله حوزه علمیه،دانشگاه ، بسیج و سپاه در این زمینه نقش آفرین بوده و هستند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کار حوزه نمایندگی در سپاه را انجام می دهد و مانند روحانیون در سپاه نقش آفرین هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: توسعه و تعميق آگاهي‌ها و علایق اسلامي دانشجويان و دانشگاهيان ،تبيين ارزش‌هاي اسلامي ،ايجاد و گسترش فضاي معنوي و اسلامي، رشد فضایل اخلاقي و بينش سياسي در دانشگاهيان از جمله رسالت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هاست.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود:حضور فعال در بین دانشجويان برای راهنمایي و ارشاد فكري و اخلاقي و پاسخگویي به مسایل شرعي، تقويت فعاليت‌هاي اسلامي، بسط فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر و اقامه نماز در دانشگاه‌ها از دیگر رسالت های مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هاست.

وی به اهمیت دانشگاه درپیشرفت های کشور اشاره کرد و ادامه داد:جمهوری اسلامی با داشتن دانشمندان جوان بسیجی توانست در مباحث علمی به فن آوری صلح آمیز هسته ای دست یافته و نیز در سایر عرصه های علمی، نظامی گام های مهم و بسیار بلندی را بردارد که به عنوان کشوری مقتدر هم الگوی سایر کشورها باشد و در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر اظهار کرد: برای بصیرت افزایی و ایجاد فضای معنوی ایثار و از خود گذشتگی باید بین نهاد نمایندگی در دانشگاه، بسیج دانشجویی و حوزه علمیه ارتباط صمیمی و همدلی بیشتری باشد ، جوانان ولایی بصیر و انقلابی، دشمنان را در جنگ نرم هم شکست خواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار