باز بودن محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

محورهای ارتباطی کهگیلویه وبویراحمد باز و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۰۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: در محور‌های یاسوج- بابامیدان، یاسوج- شیراز، یاسوج ـ. اصفهان و یاسوج ـ. اقلید و یاسوج ـ. مارگون، پاتاوه به شبلیز بارش برف را شاهد بوده ایم که با تلاش راهدارای برف روبی و بازگشایی شدند.
محمد حسین نصیری راد افزود: بارش‌ها در مناطق سردسیری استان به صورت برف و در مناطق گرمسیری به صورت باران بوده است.
وی با بیان اینکه راه‌های روستایی استان تاکنون با مشکل مسدود شدن مواجه نشده اند ادامه داد: محور "سی سخت ـ. پادنا " که کوهستانی و حادثه خیز و برفگیر است و در هر سامانه بارشی برف در این محور حدود ۲ متر برف می‌بارد، ۱۳ کیلومتر از این محور در حوزه استان اصفهان و ۱۱ کیلومتر نیز در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد است که برای جلوگیری از حوادث احتمالی طبق روال گذشته مسدود شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در محور "یاسوج- چرام" نیز که در منطقه سردسیری استان واقع شده، مشکلی برای تردد وجود ندارد و باز است.
وی گفت: هم اکنون ۲۰۰ راهدار به همراه ۱۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محور‌های ارتباطی استان مستقر هستند، در حال خدمات رسانی به مردم و آماده مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش‌های برف و باران هستند.
بارش برف و باران از شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده، این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف گزارش شده است.
تلاش تیم‌های راهداری برای برقراری ارتباط ایمن در جاده‌ها، ادامه دارد.
طبق پیش‌بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا اواخر وقت روز سه‌شنبه، ۲۸ آبان ماه در جو استان فعال خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار