خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی تمام عیار با استکبار قرار دارد، گفت: مدیریت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب توطئه علیه ملت ایران را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۹۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سید محمد علی آل هاشم در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به رویدادهای خیابانی پیرامون موضوع گران شدن بنرین در کشور، بیان کرد: برخی از کسانی که به بهانه گرانی بنزین به خیابان ها آمده بودند اهداف دشمنان را دنبال می کردند.
وی افزود: معترض به گرانی بنزین پمپ بنزین را آتش نمیزند و به اموال عمومی و مغازه همشهری خود آسیب وارد نمیکند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه ایجاد آشوب و تعرض به امنیت عمومی راه اعتراض نیست گفت : شرارت های صورت گرفته در چند روز اخیر را مردم به هیچ وجه قبول نمی کنند و مرز ملت قهرمان با آشوبگران جداست و این موضوع را مردم در راهپیمایی خود علیه فتنه گران نشان خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه امر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فصل الخطاب است، تاکید کرد: مدیریت هوشمندانه و دور اندیشانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز حواشی موضوع بنزین را از بین برد و ملت همیشه با پشتیبانی از تدابیر رهبری به خیابان ها خواهند آمد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه حرکت های ناشایست عده ای آشوبگر در خیابان ها فتنه دشمن است، بیان کرد: دولت باید به موازات افزایش قیمت بنزین برنامه های مربوط به حمایت های معیشتی را نیز اجرایی کند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه در این زمینه باید در اسرع وقت موضوع افزایش یارانه ها و توزیع سبد کالایی برای مردم اعلام و البته اجرایی شود، تاکید کرد: دولت باید مشکلات معیشتی و خدمات درمانی اقشار مختلف را جبران کند و با مدیریت جهادی، درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را به بخش تولید، صنعت و رونق اقتصادی اختصاص داده و از ریخت و پاش‌های بیمورد در دستگاه های اجرایی جلوگیری کند.

ارسال نظرات