فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه در گرامیداشت چهل سالگی بسیج در شهرستان شاهرود بر داد و گفت: از این تعداد ۷۵ برنامه شاخص اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۶۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست خبری چهل سالگی بسیج در آستان این هفته در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره ۹۹ هزار شهید بسیجی و ۱۶۰۰ شهید بسیجی استان سمنان با بیان اینکه جهاد رکن بسیج در همه عرصه هاست افزود: بسیج افتخارش خدمت رسانی به مردم است و گروه های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور و شهرستان برنامه خدمت رسانی را بویژه در بحث بهداشت و درمان و ساخت منازل مسکونی نیازمندان و خدمت رسانی دارند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۶۰ سرویس جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود تهیه و اهدا شده است گفت: در هفته بسیج نیز ۴۰ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر محرومیت زدایی در جامعه به ارائه مشاوره رایگان به خانواده ها و مردم در محلات اسلامی در موضوعات مختلف حقوقی و خانواده اشاره کرد و با اشاره به برنامه های هفته بسیج شاهرود اظهار کرد: در این هفته ۷۵ برنامه شاخص و بیش از ۲۸۰ برنامه عمومی در سطح شهرستان اجرا می شود که با دیدار با امام جمعه شاهرود برنامه ها رسماً آغاز می شود.
وی با اشاره به برگزاری همایش بسیج و رسانه و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران افزود: برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز شهرستان، شکوه مقاومت با حضور کلیه بسیجیان شهرستان، میقات صالحین، ۴۰ اداره، ۴۰ پایگاه، ۴۰ میزخدمت و برنامه سفیران سلامت در محلات اسلامی در این هفته اجرا خواهد گردید.
وی با بیان اینکه با توجه به چهل سالگی بسیج عدد چهل در برنامه ها وجود دارد عنوان کرد: برگزاری گشت های رضویون در راستای کمک به ارتقاء امنیت مردم و ویزیت رایگان در طول هفته بسیج در درمانگاه جوادالائمه و برگزاری اردوهای جهادی و برپایی ۴۰ ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه در گرامیداشت این هفته مقدس است.
خوشقدم با اشاره به برگزاری ماراتن مقاومت گفت: این برنامه در راستای ترویج ورزش همگانی و قهرمانی با کمک هیئت ها و انجمن های ورزشی شهرستان شاهرود با حضور بیش از هزار ورزشکار در هفته بسیج برگزار می گردد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به توزیع ۴۴۰ پرس غذای رایگان و توزیع رایگان نان در محلات اسلامی با بیان اینکه در این هفته ۱۲ صندوق قرض‌الحسنه بسیج نیز افتتاح خواهد شد گفت: با راه اندازی این صندوق ها تعداد صندوق های تشکیل شده به ۵۲ صندوق قرض الحسنه بسیج در سطح پایگاه های بسیج خواهد رسید.
خوشقدم افتتاح مهد قرآن محله اسلامی فدک در شهرک فدک و کارگاه خیاطی در محله قائمیه با حضور زنان سرپرست خانواده از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: اجرای پنج تئاتر خیابانی و حضور اعضای شورای تأمین شهرستان در پنج پایگاه بسیج و توزیع ۸۰۰ بسته لوازم التحریر را از دیگر فعالیت ها در این هفته است.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان که ابتدای سال انجام شده همچنان توسط گروه های جهادی از شاهرود ادامه دارد گفت: تمام کارها و فعالیت های بسیج در راستای تسهیل گری است نه تصدی گری و همه تلاش ها در بسیج در این راستا در حال انجام است.
وی با تقدیر از رسانه ها به عنوان چشم بینای جامعه در انعکاس فعالیت های مجموعه های خدمت گذار مردمی بر توجه به مشکلات جامعه و انعکاس آن و مطالبه گری نامزد و از زحمات خبرنگاران تقدیر کرد.
در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر توسط فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اهدا لوح تقدیر و هدیه به مناسبت چهل سالگی بسیج تجلیل شد.
این نشست به مناسبت هفته بسیج و به همت کانون بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها