فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اعلام اینکه ۲۵۰ برنامه در هفته بسیج این شهرستان اجرا می‌شود، گفت:چهل سالگی بسیج نمایشگاه ناکامی‌های آمریکا در مواجه با انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سید موسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه سوادکوه  پیش ازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان در در آستانه هفته گرامیداشت بسیج از اجرای ۲۵۰ برنامه در سوادکوه خبر داد و گفت: مراسم دلدادگان حسینی، دیدار با خانواده شهدای بسیجی، شهید آبروی محله، مسابقه یادواره سرداران و ۱۶۰ شهید پل‌سفید، ویزیت رایگان، میز خدمت، اردوی جهادی، مشاوره رایگان حقوقی، اردوی راهیان نور جنگل، نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به برنامه «جاری زندگی» ادامه داد:این برنامه در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی است که با زوج‌های جوان بسیجی دیدار خواهیم داشت.

حسین نژاد با اعلام برگزاری رزمایش سه گردان بیت‌المقدس در نیمه دوم آذرماه در شهرستان افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نیز در روز ۵ آذر در سالن شهیدان رضایی و با حضور نماینده، ولی فقیه استان برگزارمی شود.

فرمانده سپاه سوادکوه به برگزاری المپیاد ورزشی در دوم آذرماه هم خبرداد و گفت: در این المپیاد، ورزشکاران ۵ شهرستان در رشته‌های دو میدانی، کشتی، کاراته، و پینگ‌پنگ با هم رقابت خواهند کرد.

حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد استکبار و امریکا در مواجه با انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان به دنبال براندازی و تغییر ماهیت انقلاب اسلامی بوده و همه ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را بر این امر متمرکز کردند.

فرمانده سپاه سوادکوه با تاکید براینکه قدرت نرم بسیج در مقابل تمام راهبرد استکباری دشمنان ایستادگی کرد و در این میدان پیروز میدان بود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی رو به رشد است لذا منحنی قدرت آمریکا به مدد همین تفکر رو به افول بوده  و میتوان گفت در چهل سالگی بسیج یک نمایشگاه از ناکامی‌های آمریکا در مواجه با انقلاب و تفکر بسیجی را شاهد هستیم.

این فرمانده سپاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان بسیجی پای کار، گفت: هرکجا نوای دلنشین بسیجی طنین انداز حاکم شد چشم طمع دشمنان هم کور شد.

به گفته حسین‌نژاد  بسیج چند بعدی است و یک امر فراگیر بوده و از همه اقشار و صنوف در آن حضور دارند، که فرمول قدرت بسیج توکل به خدا، اطاعت پذیری، بصیرت و خداباوری است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها