جلسه مشترک فرمانده سپاه ناحیه و مسئول ستادنماز جمعه و معاونت فرهنگی اجتماعی و صالحین بسیج سپاه ناحیه جهت تعامل و استفاده از پتانسیل بسیج در نمازجمعه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۴۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
جلسه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و مسئول ستاد نمازجمعه+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه مشترک فرمانده سپاه ناحیه و مسئول ستادنماز جمعه و معاونت فرهنگی اجتماعی و صالحین بسیج سپاه ناحیه جهت تعامل و بکار گیری و نقش آفرینی بسیجیان حلقات صالحین در نمازجمعه شاهرود در کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با تاکید بر جذب نوجوان و جوانان به نمازجمعه بر توجه به این سنگر مقدس و قرارگاه فرهنگی شهر تاکید و بر تعامل و همکاری در این راستا تصریح کرد.
حجت الاسلام عمار نبی مسئول ستاد نمازجمعه شاهرود نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در راستای حضور نیل نوجوان و جوان در نمازجمعه پرداخت و بر استفاده از ظرفیت بسیج در راستای پویایی این سنگر مقدس تاکید نمود.
در این نشست در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات در راستای حضور اعضا حلقه‌های صالحین بسیج در نمازجمعه و استفاده از این ظرفیت در برنامه‌های متنوع این ستاد بحث و تبادل نظر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها