رئیس سازمان صمت البرز گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلف برخورد قاطع خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۲۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رامین ربیعی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در رابطه با نظارت بر قیمت‌کالاها بعد از شروع طرح سهمیه بندی سوخت گفت: اوضاع بازار و انبار کالاهای اساسی استان مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس گزارش های تهیه شده، ذخایر کالاهای اساسی و ضروری در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

ربیعی افزود: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات، قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر سازمان صنعت،معدن و تجارت، قیمت ها توسط سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف، رصد و نظارت می‌شود و تعداد بازرسی ها افزایش یافته است تا پاسخگوی وضعیت فعلی استان باشد.

وی با اشاره به کمک اصناف در زمینه ایجاد آرامش در بازار افزود: اتاق‌های اصناف استان موظفند ضمن برگزاری جلسات کارشناسی با اتحادیه های صنفی، مانع بروز هر نوع تخلف و تخطی در تامین کالای مورد نیاز مردم و قیمت آن شوند.

ربیعی تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمت به بهانه‌های مختلف، به ویژه بحث بنزین، خلاف قانون است و اگر قرار باشد کالایی با افزایش قیمت مواجه شود اولا این امر باید در جلسه تنظیم بازار تصویب شود و ثانیا از طریق رسانه‌های رسمی، اطلاع رسانی آن به صورت شفاف صورت پذیرید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز، گفت: از مردم شریف استان البرز تقاضا داریم که به عنوان ناظرین اصلی بازار هرگونه تخلف واحد‌های صنفی را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها