فرمانده سپاه عجب شیر تبعیت از رهبری را خنثی کننده همه توطئه های دشمن عنوان کرد و افزود: ضروری است انگیزه و اهداف بسیج در افکار عمومی و جامعه همچان پایدار مانده و ضمن تقویت، گسترش یابد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۲۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، یحیی حیدری در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج عجب شیر، افزود: اشاعه فرهنگ بسیج در جامعه موجب تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی شده و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام را نقش بر آب خواهد کرد.
وی در ادامه با تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان عجب شیر گفت: امسال بیش از ۱۰۰عنوان برنامه برای اجرا از سوی رده های مقاومت بسیج پیش بینی شده است.

حیدری اضافه کرد: این برنامه ها شامل انواع مسابقات و همایش های سیاسی، فرهنگی و هنری، حضور مسئولان در پایگاه های بسیج، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح ۵باب خانه محروم، جشن تولد ۴۰ سالگی انقلاب، اهدای جهیزیه، برپایی نمایشگاه های متعدد در سطح شهر، برگزاری چندین یادواره شهدا با هدف نشر فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان و برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه می باشد که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان اجرا خواهند شد.
وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ حضور حماسی بسیجیان با عنوان شکوه پایداری در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با هدف نمایش قدرت و اقتدار بسیج در روز پنجم آذر خبر خواهد بود.

ارسال نظرات