خبرهای داغ:
بسیج نیرویی است که خواب راحت از دیدگان ابرقدرت جهانی آمریکای خونخوار و هم پیمانانش ربوده و امروزه آنان در معادلات نظامی شان حساب جداگانه‌ای برای عنصر بسیج باز کرده اند.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۷۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در یادداشت سید حسن حسینی نوده به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج آمده است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم.
«و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم» آیه ۶۰ سوره انفال.
 
دردنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و بسیج قلب من است. امام خمینی (ره).

آری بسیج تنها عینیت واقعی کلمه قرآنی «قوّه» است که تمام وجودش را متوجه نبرد حق علیه باطل می‌کند. تکیه گاه بسیج خداوند است و بسیجی نه به مادیات و وسایل و تجهیزات و داشته‌های خود بلکه تنها به خدای خویش می‌بالد. بسیج نیرویی است که خواب راحت از دیدگان ابرقدرت جهانی آمریکای خونخوار و هم پیمانانش ربوده و امروزه آنان در معادلات نظامی شان حساب جداگانه‌ای برای عنصر بسیج باز کرده اند.

آنچه که امروزه در عراق و سوریه و کشور‌های آزادی خواه جهان و جبهه مقاومت اتفاق می‌افتد نشآت گرفته از عنصر بسیج و داشتن روحیه بسیجی است. شهادت و شکست ظاهری و پیروزی وغلبه ظاهری هردو برای بسیجی یکی است؛ چرا که او فقط برای انجام وظیفه و تکلیف شرعی عمل می‌کند. بسیج نه برای آب و خاک و نه برای عناصر پست مادی بلکه برای اجرای عدالت اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کند.

بسیج حافظ ره آورد‌های انقلاب جهانی اسلام است، سلاحش ایمان و منطقش برپایی قسط و عدالت اسلامی است. شجره بسیج اول به فاتح خیبر امام علی بن ابی طالب (ع) می‌رسد. شجره بسیج به یاران با وفای اباعبدالله درکربلای معلّی می‌رسد. بسیج انتظار می‌کشد تا غرقاب خون حق را بر باطل غالب نماید تا زمینه حکومت آخرین ذخیره ولایت فراهم گردد و به دنبال آن زمینه انتقام از قاتلان کربلا فراهم گردد. بسیج طلایه دار آخرین نبرد جهانی اسلام ناب محمدی (ص) با اسلام آمریکایی است.

براستی مگرمیشود بسیج را با واژه‌ها تعریف کرد؟! جایی که حضرت امام (ره) خود را بسیجی می‌خواند و دست بوس بسیجی بودن را برای خود افتخار می‌دانست و خواهان حشر با بسیجی‌ها بود. بسیجی تربیت شده آخرین و کامل‌ترین مکتب آسمانی است. بسیج جسم مادی خویش را برای خدمت به همنوعان خود فدا میکند. بسیجی تابع بی، چون وچرای، ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است و برای عمل به فرامین و دستورات او از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند. بسیجی پیراسته از رذیلت‌ها و آراسته به سجایا و فضیلت‌های اخلاقی است. هر بسیجی یک ملت است. چرا که مولایمان فرمود:: هرمومن یک ملت است. مگر بسیجی مومن واقعی نیست؟! پرظرفیت‌ترین قلب ها، قلب بسیجی است. سرچشمه‌های حقایق معنوی اسرار الهی درقلب اوست. او عاشق بلاست؛ چرا که «البلاء للولا».

نامحرمان و حرامیان را بر دل بسیجی راهی نیست؛ بسیجیان سالکانی هستند که هفت منزل عشق را یک شبه طی می‌کنند تا آنجایی که در میدان مصاف با اهریمن صفتان ندای آسمانی «یا ایت‌ها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» را با گوش دل شنیده و جان به جان آفرین تسلیم می‌نمایند. بسیجی از بلال حبشی، اویس قرنی و ... که همه از هابیلیان اند سرمشق والگو می‌گیرد.

افتخار بسیجیان این است که مکتبشان اسلام و راه میانبری به نام شهادت آنان را به «عند ربهم یرزقون» می‌رسانند. بسیجی‌ها آنان که در وادی عشق، چون شمع می‌سوزند، آنانند که برآسمان نیلگون پر می‌گشایند. هم آنان که قامتی به بلندای عرش اعلی گرفتند.

بسیجیان روزتان مبارک.
مدیر ارتباطات و رسانه روابط عمومی سپاه استان قم
ارسال نظرات
پر بیننده ها