خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد:
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: در حال حاضر در سطح کشور ۱۲ تا ۱۵ هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه‌ها بدون هیچ حقوقی، خالصانه در مناطق محروم کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۶۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام تقوی در مجمع تشکل‌های جهادی افزود: در حال حاضر در سطح کشور ۱۲ تا ۱۵ هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه‌ها بدون هیچ حقوقی، خالصانه در مناطق محروم کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی حضور جوانان در گروه‌های جهادی را یک گنجینه بزرگ برای کشور برشمرد و عنوان کرد: در این گروه‌ها از همه اقشار مردم ازجمله جوانان تحصیل کرده و نخبه حضور دارند که تنها هدف‌شان کمک به مردم است.

حجت الاسلام تقوی  تاکید کرد:  پایه اصلی  موفقیت و پیروزی های کشور روحیه انقلابی وجهادی جهادگرانی است که بی منت در کشور فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: جهادگران با وجود مشکلات  موجود کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نباید منزوی شوند، گفت: جهادگران هسته‌های اصلی و مرکزی  در استان‌ها هستند که با هم افزایی می‌توانند مشکلات کشور را حل و محرومیت را ریشه کن کنند.

وی در ادامه  سخنان خود بیان کرد: گروه‌های جهادی گنجینه و سرمایه ملی هستند  که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

حجت الاسلام تقوی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اکثر نیروهای جهادی کشور از نخبه‌ها هستند  وبه جرات می‌توان گفت تعداد نیرهای فعلی جهادگر بیشتر از اوایل انقلاب است.

ارسال نظرات