دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از عرضه دستاوردهای کمیته بانوان کنگره شهدا در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۴۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  راضیه مجاوری دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دراین خصوص گفت: کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی همزمان با برگزاری سی و سومین کنفرانس بین المللی  وحدت اسلامی در تهران کتب تولیدی خود به عنوان سومین عرضه نمایشگاهی از روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه به نمایش گذاشت.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری راه اندازی نهضت ترجمه جهت انتقال مجاهدت، مقاومت و سلحشوری های ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است در همین جهت کمیته بانوان برای شروع این مسیر کتاب هورس روایت داستانی حمیده دریابیگی مادر شهید علیرضا شاملو را که به زبان انگلیسی ترجمه شده بود را تالیف نمود.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر از این محصولات در نمایشگاه بیان داشت: این کتاب یکی از مجموعه کتب عرضه شده در نمایشگاه کتاب محسوب می شود که با استقبال بسیار خوبی توسط شرکت کنندگان در کنفرانس مواجه شد.

مجاوری با بیان ویژگی های برجسته کتاب هورس عنوان کرد: کتاب هورس با رویکرد معرفی بانوان مقاومت بعنوان مادر شهید در کشور ایران و تبیین شخصیت های ساخته شده آن ها ذیل نگاه انسان ساز امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

وی ادامه داد: پخش کلیپ، نماهنگ های مرتبط، ارائه گزارش عملکرد اجلاسیه بانوان، عرضه مستندهای تولید شده کنگره،مصاحبه با  بانوان جهان اسلام با رویکرد تبیین هویت بانوی مجاهد مسلمان و... از جمله کارهای جانبی این نمایشگاه محسوب می شود.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای دیگر کمیته بانوان گفت: مجموعه لشکر فرشتگان، چرایی، چگونگی و تبیین تحریف امام خمینی (ره) بر اساس نظام بیانات رهبر انقلاب ، هورس، سیاره، چشمان او، بانوی مقاومت، ترجمه ی انگلیسی کتاب هورس، در مسیر باران، به بها خریدند، از شاهدخت تا آزادگان، بوم زندگی، جواهرنامه، روایت یک موج، روایت داستانی زندگی سرکار خانم سودابه جلالی فراهانی همسر شهید منصور وطن پور ، حنانه شو، معلم ثانی و تهیه و تنظیم یک مجموعه ۵۳ قطعه ای فلش کارت، با عنوان الگوی سوم تنها بخشی از دستاوردهای مهم کمیته بانوان است.

وی  خاطر نشان کرد: گفتنی است این نمایشگاه از ۲۳ آبان لغایت ۲۵ آبان ماه برپا می باشد و این نمایشگاه می تواند مقدمه ای برای معرفی بانوان مقاومت استان مرکزی به دنیای اسلام باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات