خبرهای داغ:
رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: باید از ابتکارات و نوآوری‌های روز در راستای برگزاری کنگره استفاده کنیم تا بتوانیم جوانان را نیز به این کنگره و فرهنگ شهدا نزدیک کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۴۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با بیان اینکه نخستین کنگره شهدا در کشور در استان قم با نام شهید زین الدین برگزار شد اظهار کرد: پس از قم با عنایت رهبری به مرور در استان‌های دیگر کنگره شهدا برگزار شد و امسال دور اول کنگره‌ها تمام شده و سال آینده دور دوم از قم آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ساختار کمیته‌های کنگره‌های شهدای استان قم بیان کرد: ١٧ کمیته زیرمجموعه کنگره شهدای استان تشکیل شده که چهار کمیته اختصاصاً در قم افزوده شده است.

حاجی زاده به بررسی سوابق و برنامه‌های کنگره شهدای دیگر استان‌ها اشاره کرد و افزود: باید از ابتکارات و نوآوری‌های روز در راستای برگزاری کنگره استفاده کنیم تا بتوانیم جوانان را نیز به این کنگره و فرهنگ شهدا نزدیک کنیم.

وی بر ضرورت جمع آوری آثار و اسناد شهدا تاکید کرد و گفت: آثار شهدا باید به جامعه تزریق شده و همه با فرهنگ شهدا آشنا شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها