خبرهای داغ:
مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان‌های رزن و درگزین:

هفته وحدت هفته مهربانی و محبت مسلمین است

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) تولد تمام خوبی‌های جهان و هفته مهربانی و محبت مسلمین است.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۱۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

هفته وحدت هفته مهربانی و محبت مسلمین استمعصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) تولد تمام خوبی‌های جهان و هفته مهربانی و محبت مسلمین است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی به‌مناسبت هفته وحدت افزود: به مناسبت این ایام یک جنگ شادی برای نونهالان10 مراکز قرآنی و پیش دبستانی شهرستان‌های رزن و قروه برگزار شد.

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان‌های رزن و درگزین عنوان کرد: این برنامه به همت بسیج جامعه زنان و همکاری آموزش و پرورش، بهزیستی و دارالقرآن شهرستان با حضور 185 نونهال و مربی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم ضمن معرفی شخصیت و جایگاه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)، نیکی به پدر و مادر با شعر و سرود برای نونهالان برگزار شد.

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان‌های رزن و درگزین خاطرنشان کرد: ترویج مباحث اسلامی و آشنایی کودکان با ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی ائمه اطهار(ع) از اهداف این برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات