امام جمعه کرمان گفت: روحیه و تفکر بسیجی در بخش‌های زیادی از کشور خالی است و راه نجات و پیشرفت کشور همین روحیه و تفکر است.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۹۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیح از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: شهوت‌ها و میل‌ها قوه‌ای است که این میل را خداوند در انسان قرار داد تا از آن درست استفاده کنیم و گرایش‌هایی که ما را از حق و عدالت خارج کند و گرایش جناحی نابه‌جا در حوزه‌های مختلف می‌تواند تبدیل به یک واقعیتی شود که یکی از مجازات‌های ما در قیامت باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه جهل‌ها و تعصبات بی‌جا در قوه وهمیه ریشه دارد، عنوان کرد: خیلی از گناه و رفتار‌ها ریشه آن به نادانی و جهل برمی‌گردد.

وی با اشاره به بزرگداشت شخصیت علامه طباطبایی و جعفری دو شخصیت برجسته عالم علم و تربیت بیان داشت: این دو عالم دینی شاگردان فراوانی به حوزه علمیه تقدیم کردند و تکریم این شخصیت‌ها به معنای تکریم علم و دانش و رعایت جهاد و تقوا است.

علیدادی‌سلیمانی به آغاز هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: اصل و ماهیت تشکیل بسیج در حساس‌ترین دوران انقلاب یعنی جنگ تحمیلی بود که از همان روز اول در کنار نیرو‌های مسلح بودند.

امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه روحیه و تفکر بسیجی در خیلی از بخش‌های کشور خالی است و راه نجات و پیشرفت کشور همین روحیه و تفکر است، ادامه داد: مردم و مسؤولان باید با معیار‌های بسیجی یعنی بیشترین خدمت با کمترین امکانات را الگو و محور کار‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی یعنی در آن رده‌های مختلف جایگاه ویژه قائل می‌شوند و افرادی که از خط ویژه عبور کنند در تفکر بسیجی راه ندارند، تصریح کرد: در هفته بسیج باید گفتمان اجرای تفکر بسیجی در همه بخش‌های کشور راه‌اندازی و اجرایی شود.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه رمز پیروزی جامعه در هفته وحدت نهفته است، گفت: ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) دو جریان مهم رسالت و نبوت و امامت و ولایت را برای هدایت بشر به عهده گرفت.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: یاران پیامبر اکرم (ص) دارای شخصیتی محکم و قوی هستند که در مقابل دشمن نفوذناپذیر و اهل ایثار و فداکاری هستند.
ارسال نظرات