سرهنگ علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از حضور پرشور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس در رزمایش الی بیت المقدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۶۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج مهریز، متن پیام تشکر و قدردانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره):
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.
ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی):
بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است
خدای عزوجل را شاکریم که امروز شاهد حضور حداکثری، بی مانند و غیر قابل توصیف بسیجیان انقلابی و ولایتمدار گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در رزمایش الی بیت المقدس بودیم. بواقع امروز نور اندیشه بسیج در قلب هر کس بتابد شیدا می‌شود، دوستدار خدا می‌گردد، دشمنان خدا را دشمن. دوستانش را دوست می‌دارد، تسلیم فرمان خداست، صبر پیشه می‌کند، بر سبیل عدل گام برمی دارد و خلاصه آن می‌شود که خدا خواهد رضی الله عنهم و رضو عنه.
در این رزمایش هم عاشقان ولایت گردهم آمدند تا ضمن بیعتی دوباره با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی نشان دهند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینند.
اینجانب بر خود لازم میدانم به عنوان سربازی کوچک و خادمی خدمتگذاردر محضر بسیجیان شهرستان مهریز، مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از حضور مخلصانه، هوشمندانه و با شور و شعور همه عزیزان پاسدار و بسیجی، فرماندهان گردان بیت المقدس، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در رزمایش الی بیت المقدس را اعلام و توفیق روز افزون شما را در همه‌ی مراحل زندگی به ویژه انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
همچنین از مساعدت و همراهی همه مسئولین بسیجی، امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار محترم و فرمانده محترم نیروی انتظامی که در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن رزمایش الی بیت المقدس مساعدت و همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم و عاقبت به خیری را از خداوند منان برایشان خواستارم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات