خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بسترسازی برای برگزاری همایش های علمی و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی برای ترویج فرهنگ زکات یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۶۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از  آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در همایش استانی زکات در کمیته امداد امام خمینی(ره) تبریز با تاکید بر افرایش تعاملات مسئولان اجرایی در دستگاه های مختلف در حوزه زکات بیان کرد: باید اعتراف کنیم که در زمینه ترویج فرهنگ زکات کار تحقیقاتی و معرفتی انجام نشده است.
وی افزود: برای ترویج فرهنگ زکات یکی دیگر از کارهایی که باید توجه شود این است که امکان تحویل زکوات و زارعان داوطلب و ثبت آن ها در شماره حساب مشخص است تا هزینه اجرایی در این حوزه کاهش یابد.
حجت الاسلام آل هاشم برنامه ریزی جدی برای ورود به زکات اصناف، کارخانجات و محصولات کشاورزی را خواستار شد و ادامه داد: برای انجام کارهای ارزشمند و اثرگذار در زمینه زکات تشکیل سازمان زکات از ضروریات است.
امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره میزان رشد پرداخت زکات در آذربایجان شرقی، گفت: در هفته ماهه اول سال جاری میزان پرداخت زکات استان بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها