مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: وحدت و همدلی نیاز اصلی جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۶۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، حجت‌الاسلام جلیلی در مراسم جشن هفته وحدت و همایش اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف اشنویه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: اتحاد و همدلی مهم‌ترین نیاز جهان اسلام در برهه کنونی است، که نباید از آن غفلت ورزید.

وی افزود: امروز نیاز اصلی جهان اسلام وحدت است، اگر جهان اسلام با توجه به گستره جغرافیایی، جمعیت، ثروت و با تمسک به اسلام، قرآن و پیامبر (ص) با هم اتحاد داشته باشند طبیعی است که دشمن و استکبار احساس ناامنی خواهند کرد.

این مسوول گفت: دشمن همیشه درصدد ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان است، محققان و اندیشمندان استکبار در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهند امنیت و آرامش و رفاه داشته باشند باید در جهان اسلام تفرقه و اختلاف و تشتت ایجاد کنند و به سران غرب توصیه کرده اند که در مصاحبه ها و سخنرانی‌ها از واژه جهان اسلام استفاده نکنند.

وی اضافه کرد: واژه «جهان اسلام » بوی اتحاد، همبستگی، همدلی و همگرایی می‌دهد پس دشمنان به جای آن از واژه مسلمانان که قابل اختلاف است استفاده می‌کنند.

 جلیلی ادامه داد: امروز ۶۱ گروه در سوریه مشغول جنگ هستند و همگی ادعای اسلام و مسلمانی دارند و با نام خدا به راحتی سر همدیگر را می‌برند و کشت و کشتار راه انداخته‌اند در حالی که به اذعان خود آمریکا حضورش در این منطقه فقط به خاطر غارت نفت و سرمایه‌های خاورمیانه است.

 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: امروز دشمن وارد یک جنگ نرم واقعی با اسلام و جهان اسلام شده است، در جنگ سخت سرزمین‌ها تسخیر می‌شوند ولی در جنگ نرم افکار و اندیشه‌ها و اذهان مردم است که به تصرف درمی‌آید.

انتهای پیام

ارسال نظرات