فرمانده قرارگاه مرکری راهیان نور درجزیره هرمز:

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می شود

سردار سلیمانی از راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور یاد کرد و گفت: راهیان نور، نقطه ای برای تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان و نشان دادن دلاور مردی ها، ایثارگری ها، رشادت ها و شجاعت رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۳۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار « یعقوب سلیمانی » در حاشیه بازدید از اردوگاه دانش آموزی هرمز با بیان اینکه راهیان نور، یک کار بزرگ فرهنگی است، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با ترویج و توسعه راهیان نور و لزوم ارائه دستاورد‌های دفاع مقدس در کتب درسی، رسانه و هنر، باید به راهیان نور به عنوان یک گنج نگریسته شود و در این زمینه با برنامه ریزی دقیق فعالیت‌ها را دنبال کرد.

وی افزود: برای روایتگری و بیان حماسه‌های شهدا در عرصه نبرد دریایی، توافقاتی با روایتگران بویژه اساتید حوزه و دانشگاه انجام شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور همچنین گفت: برای موضوع زیست مسافران در جزیره هرمز و همچنین ساخت یادمان شهدا در این جزیره برنامه ریزی‌هایی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی طی سال آینده در جزیره هرمز اجرا خواهد شد

سردار « احمد حق طلب »، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز به نبردهایی دریایی رزمندگان اسلام در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت راهیان نور، جوانان کشور را با توانمندی های نظامی نیروی دریایی آشنا کرد.

وی افزود: لازم است با برنامه ریزی این موضوع مهم به عنوان یک ماموریت مهم دنبال شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار « اباذر سالاری »، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) نیز:گفت: حجم تردد بالای مسافران به جزیره هرمز فرصت مناسبی برای تبلیغ ارزش‌های انقلابی است

وی افزود: راهیان نور فرصتی مناسب برای آشنایی جوانان با شهدای هشت سال دفاع مقدس است و جوانان نیز باید از طریق راهیان نور دریایی با رشادت‌های شهدا و رزمندگان در جزایر آشنا شوند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: جزیره هرمز ۳۸ شهید تقدیم انقلاب کرده و لازم است یادمان شهدا این جزیره ساخته شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار