خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به بیانات رهبری در خصوص پشتکار و همت گفت: نیاز اصلی کشور همت بلند جوانان است که باید باید با همت و تلاش، ابتکار را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۷۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

نیاز اصلی کشور همت بلند جوانان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست روشنگری با مسئولان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: دشمن در جبهه‌های مختلف در حال سنگ‌اندازی است اما با توکل به خدا ما با قدرت و جدیت و پشتکار توانستیم در زمینه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، پزشکی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، انرژی هسته‌ای و... دستاوردهای چشمگیری به دست آوریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: مشاغل خانگی بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار بخش اعظمی از عرصه اقتصاد مقاومتی شهرستان را شامل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای دشمنان تصریح کرد: با گسترش عرصه‌های محرومیت‌زدایی در پایگاه‌های مقاومت و اثربخش بودن و کارآمدی مشاغل خانگی می‌توان در این جنگ روانی دشمن پیروز شد و سهمی در پیشبرد اهداف والای رهبری داشت.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص پشتکار و همت گفت: نیاز اصلی کشور همت بلند جوانان است که باید باید با همت و تلاش، ابتکار را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند.

هندی ورکانه در پایان خطاب به مسئولین پایگاه‌ها اظهار کرد: اعضای پایگاه‌های مقاومت تجربیات خود را با یکدیگر تبادل کنند تا بتوانند فعالیت‌های پایگاهی بهتری داشته باشند.

ارسال نظرات