خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در خصوص ضرورت برگزاری یادواره‌ها به ویژه یادواره شهدای بسیج گفت: مظاهر دینی و انقلابی باید در جامعه ظهور و بروز پیدا کند؛ گرامیداشت نام و یاد شهدا و برگزاری یادواره شهدا از مظاهر دینی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۵۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

برگزاری یادواره‌های شهدا از مظاهر دینی و انقلابی استحجت‌الاسلام مسیح‌اله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص اهمیت بزرگداشت نام و یاد شهدای بسیجی اظهار داشت: مجاهدت‌های هشت سال دفاع مقدس را باید در یک فضای معنوی به نسل‌های دوم، سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم و یادواره شهدا محل مناسبی برای انتقال جهاد و شهادت و ایثار است.

وی در خصوص ضرورت برگزاری یادواره‌ها به ویژه یادواره شهدای بسیج گفت: مظاهر دینی و انقلابی باید در جامعه ظهور و بروز پیدا کند؛ گرامیداشت نام و یاد شهدا و برگزاری یادواره شهدا از مظاهر دینی و انقلابی است که باید با دقت تمام کیفی و عالی در سطح جامعه برگزار شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در خصوص وظیفه جوانان در تحقق عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی ایران است و جوانان و بسیجیان باید با گام‌های استوار و ثبات قدم با تمام ظرفیت ضمن خودسازی از نظریه نظام انقلابی و ولایی دفاع کنند.

وی افزود: جوانان باید در حفظ ترتیب جمهوریت و اسلامیت و ابزار تشکیل دهنده آن کوشا باشند و با تقابل با نظام استکباری با مدیریت جهادی خود حیات دینی و سیاسی خود را ادامه دهند.

عبدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان، یادآور شد: عقل و فهم جوانان حزب اللهی از برخی بزرگان کشور بیشتر است و نباید آنها را تندرو و افراطی بنامیم.

وی با بیان اینکه نباید این جوانان سینه چاک انقلاب و اسلام تضعیف شوند، گفت: اینها کسانی هستند که در محور مقاومت میدان‌داری می‌کنند و در مقابل فتنه‌های مختلف ایستادگی کردند و در مقابل رعایت نشدن خطوط قرمز نظام و انقلاب هشدار می‌دهند بنابراین ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده و از آنان حمایت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نمایندگی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: برگزاری جلسات همفکری در خصوص نحوه تبیین بیانیه گام دوم با حضور هادیان سیاسی بسیجی، تدوین بعد از جلسه بیانیه گام دوم همفکری و تداوم آن، برگزاری مسابقه سیاسی از کتابچه بیانیه گام دوم، برگزاری همایش و گردهمایی برای کارکنان سپاه ناحیه همدان، جلسات هیئت‌های اندیشه ورز شهید «صوفی» در سپاه ناحیه همدان با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و... از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره)، ابراز داشت: باید بسیجیان جهان اسلام به فکر ایجاد حکومت اسلامی باشند و این شدنی است چراکه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید هسته‌های مقاومت در تمامی جهان به وجود آید و در مقابل شرق و غرب عالم بایستد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات