احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
از صدر اسلام تاکنون منافقین و دشمنان اسلام همیشه در پی اختلاف بین مسلمانان بوده و هستند و می خواهند از این شکاف به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۲۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب در جمع کارکنان این ناحیه ضمن گرامی داشت هفته وحدت گفت: دشمن در فکر ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

وی گفت: از صدر اسلام تاکنون منافقین و دشمنان اسلام همیشه در پی اختلاف بین مسلمانان بوده و هستند و می خواهند از این شکاف به اهداف خود برسند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه ملت ما در سایه وحدت به این اقتدار رسیده گفت: سیاست دشمنان اصلی این انقلاب بخصوص آمریکا، اسرائیل و انگلیس ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و هزینه های هنگفتی را در این راه خرج می کنند.

حجت الاسلام رهنمای اظهار داشت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با دشمنان اسلام همگام و هم صدا هستند و در پی شکاف بین کشورهای مسلمان منطقه با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: امروز مسلمانان جهان باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر مبارزه با جبهه طاغوت قرار بگیرند و تحت تاثیر تبلیغات عوامل مستکبر دنیا نباشند زیرا هدف اصلی جبهه کفر نابودی اسلام است.

 حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: تا سکاندار این نظام و انقلاب امام خامنه ایست دشمنان هر توطئه و شکافی بخواهند بین جوامع اسلامی ایجاد کنند هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

 

ارسال نظرات