خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: توسعه بدون توجه به آموزش و و پرورش نمی تواند ایجاد شود اگر آموزش و پرورش نقش خود را به عنوان مهمترین عنصر توسعه ایفا کند، انسانی در تراز انقلاب پرورش می یابد.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۱۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در دومین همایش کودکان ایران اسلامی که صبح امروز(شنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: ایران مملو از ظرفیت های متنوع و هویت بخش است و تاریخ و تمدن کهن ایرانی و ارزش های دینی در کنار هم می تواند ظرفیت های بزرگی را برای ما خلق کنند.

وی گفت: تمدن ما کهن و ارزشمند است و ورود اسلام به ایران توانست ظرفیت های بزرگی را برای ما رقم بزند.

استاندار قزوین اظهار کرد: توجه به مقطع پیش دبستانی می تواند جامعه را از گرفتاری های موجود نجات دهد. ما باید جایگاه بهتری از آنچه که هستیم داشته باشیم.

جمالی پور عنوان کرد: ما می توانیم به عنوان یک کشور پرافتخار در عرصه های علمی نقش شایسته ای را در آینده ایفا کنیم به شرطی که بتوانیم داشته های خود را به عنوان یک ارزش در جامعه باور کنیم.

وی افزود:توسعه بدون توجه به آموزش و و پرورش نمی تواند ایجاد شود اگر آموزش و پرورش نقش خود را به عنوان مهمترین عنصر توسعه ایفا کند، انسانی در تراز انقلاب پرورش می یابد.

این مسوول تصریح کرد: برنامه ریزی صحیح در حوزه آموزش و پرورش می تواند منشا خیر بزرگ برای ما در جامعه باشد. دین اسلام دین ارزش ها، انسجام و همکاری است که مسیر بهتر زیستن را به ما می آموزد و با برداشت از این ارزش ها می توانیم ناهنجاری های موجود را درمان کنیم که متاسفانه به دلیل عدم توجه به آموزش و پرورش تاوان آن را پس می دهیم.

جمالی پور خاطرنشان کرد: قزوین فقط یک شهر نیست بلکه بخشی از هویت ایران است که در تاریخ فرهنگی، ادبی و هنری نقش ارزنده ای داشته اما متاسفانه سهم ما در امکانات و توسعه ناچیز است که نیاز به حمایت دولت در این زمینه داریم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها