خبرهای داغ:
رحمانی گفت: استقبال کم نظیر از هویت کودک اسلامی با 1400 اثر علمی و هنری و پذیرش 400 اثر از سوی داوران، حکایت از اهمیت امر و توجه به مقوله علم در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۰۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، خیراله رحمانی در دومین همایش هویت ملی کودک اسلامی که با حضور وزیر آموزش وپرورش در سالن اجتماعات دانشگا بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: امروز چشمه زلال هویت کودک اسلامی همزمان با میلاد پیامبر اعظم و امام جعفر صادق به قزوی این پهنه مینودری، پایتخت خوشنویسی و پیوند تاریخ و جغرافی و شهر شهیدان خدا رسیده تا آغازی دگر رقم زند.

وی گفت: آغازی که فریاد همبستگی را در کوی و برزن این سرزمین به صدا درآورد و موجب رویش نهال ایثار و فداکاری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: شناسایی این هویت تلاشی است تا دست های پرمهر آینده سازان ایران اسلامی را زنجیروار به هم گره زند تا با اتحاد وجود این،سرزمین را به جایگاه والای خود در جهان رساند.

رحمانی عنوان کرد: هویت کودک اسلامی تجسم صبر و اخلاق و جلوه هیبت و جلالت است تا اساس ریشه اسلامی را با لنسجام ملی گره زند.

وی افزود: آموزش و پرورش به پیش دبستانی به عنوان دوره کلیدی در شکل گیریه هویت و شخصیت نگاه ویژه ای است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: این هویت با بهره گیری از ظرفیت های استان و با تاکید بر دوره پیش دبستانی در جهت رشد و تعالی هویت کودکان با مدیریت یکپارچه آموزش و پرورش استان و با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان دانشگاه های کشور با محوریت دانشگاه بین الملل و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

رحمانی افزود: استقبال کم نظیر از هویت کودک اسلامی با 1400 اثر علمی و هنری و پذیرش 400 اثر از سوی داوران، حکایت از اهمیت امر و توجه به مقوله علم در جامعه دارد.

وی گفت: این امر نشان دهنده اهمیت دوره کودکی و پیش دبستانی و نیز جایگاه شکل گیری هویت کودکان بعنوان یکی از محوریت های سند توسعه ملی کشور است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها