خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور ۱۲۰۰ بسیجی از گردان های بیت المقدس و کوثر با موفقیت در سطح شهرستان کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۰۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، مرتضی عمومهدی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس کاشان اظهار داشت: در این رزمایش ۹ گردان حضور داشتند و از این بین 8 گردان مربوط به گردان های بیت المقدس و یک گردان هم متعلق به گردان کوثر بود.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی و تزریق ناامیدی بین مردم ابراز داشت: در این رزمایش که برای مقابله با ناآرامی  و مبارزه با عوامل ضد امنیت انجام شد شرکت کنندگان تمرین‌های رزمی و دفاعی را در حضور مدیران و مسئولین شهرستان با موفقیت به پایان رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان این‌که این رزمایش طی 2 روز انجام شد، تصریح کرد: بسیجیان گردان های حاضر با تمرین، آمادگی خود را در مقابل سلب آسایش جامعه نشان دادند.

عمومهدی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت نیروی انتظامی و ارتش در سطح شهرستان کاشان برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش ارائه و آموزش تاکتیک های رزمی دفاعی برای بسیجیان بود که این رزمایش با موفقیت با حضور ۱۲۰۰ بسیجی از گردان های بیت المقدس و کوثر در سطح شهرستان کاشان با موفقیت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها