استاندار زنجان گفت: از همه نامزدهای انتخاباتی به یک اندازه حمایت می‌کنیم و از کسانی که احساس توانمندی می‌کنند دعوت می‌کنیم که در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۸۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فتح الله حقیقی با تقدیر از حافظان امنیت داخلی و ماموران نیروی انتظامی، اظهار کرد: این عزیزان در حفظ امنیت داخلی بسیار تلاش می‌کنند و در راه دفاع از حق و حفاظت از امنیت داخلی شهید و جانباز می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز با پشتیبانی فرزندان این مرز و بوم استکبار و آمریکا نمی‌تواند نقشه‌های خود را عملی کند و از این رو تلاش دارد تا مردم را در ناامید کند.

این مسئول با اشاره به اینکه آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس از دهم آذر ماه آغاز میشود، بیان کرد: همه باید موازین انتخابات را رعایت کنند تا رقابتی در فضای امن برگزار شود.

مقام عالی استان تاکید کرد: انتخاب شدن هیچ کس به مدیران مربوط نیست و در صورت مشاهده تخلف برخورد می‌کنیم و با بی طرفی کامل ارکان چهارگانه انتخابات را به جا می‌آوریم.

حقیقی تصریح کرد: همه افراد برای پرشور بودن انتخابات تکلیف بزرگی بر دوش دارند که باید قانون را رعایت کنند و از نامزد‌ها نیز انتظار رعایت قانون را داریم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مردم ما آمریکا را به گوشه رینگ کشانده اند، اظهار امیدواری کرد، نتیجه انتخابات بر اقتدار کشور مقتدرمان بیفزاید.
ارسال نظرات