خبرهای داغ:
امام جمعه مشهداردهال گفت: وظیفه قوای سه گانه مدیریت اداره کشور به سمت و سوی آرامش و رفاه مردم است و مردم نیز بدون هیچ اختلافی همراه با مسئولان باشند.
کد خبر: ۹۱۹۰۷۸۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن عرض تبریک به مناسب ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: زندگی پیامبر اکرم(ص) زوایای گوناگونی دارد و بر همین اساس می توان زندگی آن حضرت را از دیدگاه های مختلفی بررسی کرد.

وی ضمن اشاره به روایتی در مورد نحوه برخورد با دوست و دشمن افزود: طرف مقابل ما با هدف نابودی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد دارد تا ایران را به پای میز مذاکره بکشاند و بر همین اساس زمانی که یک مرتبه بدقولی های دشمن در مذاکره را تجربه کردیم نباید مجدد به دنبال مذاکره با دشمن باشیم.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به اهداف دشمن در پیگیری مذاکره با ایران ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با اقتدار از وجود موشک های دوربرد نقطه زن در کشور خبر دادند و این مهم هشداری برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که دست از پا خطا نکنند.

اختلاف و تفرقه برای کشور سم است

وی با بیان اینکه با وجود چنین قدرتی ایران نباید در میز چانه زنی از خود ضعف نشان دهد، گفت: اختلاف و تفرقه برای کشور سم است و بر همین اساس متاسفانه با وجود آنکه کشور چندین سال به پای برجام نشست و هیچ دستاوردی نداشت، از سوی برخی مسئولان کشور نقل قول هایی ذکر می شود که اختلاف برانگیز است.

وظیفه قوای سه گانه مدیریت اداره کشور به سمت و سوی آرامش و رفاه مردم است

سلیمانی با بیان اینکه وظیفه قوای سه گانه مدیریت اداره کشور به سمت و سوی آرامش و رفاه مردم است، افزود: متاسفانه رئیس دستگاه دیپلماسی کشور از طرف آمریکا و استکبار تحریم می شود و این مهم با ادعای دولت مبنی بر برگشت عزت و ارزش بخشی به پاسپورت ایران تناقض دارد.

وی ضمن انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور در یزد و افزایش قیمت بنزین ابراز داشت: وظیفه قوه قضائیه برخورد با متخلفان و مفسدان است و بر همین اساس نباید با افراد بر اساس جناح و گرایش سیاسی عمل کرد چراکه این افراد با اقدامات خود هیچ ترحمی به ملت ایران نکردند.

دولت باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشد

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه دولت باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای داشته باشند، گفت: مسئولان نباید اظهاراتی داشته باشند که تایید کننده گفته های مخالفان نظام باشد و بر همین اساس لازم است دولت در وقت باقیمانده امید را به دل مردم برگرداند.

ارسال نظرات